زیرپوش آنتی باکتریال

احتمالاً اسم زیرپوش‌های آنتی باکتریال زیاد به گوشتان خورده است. ولی آیا می دانید زیرپوش آنتی باکتریال چیست؟ چه تفاوتی با بقیه زیرپوش ها دارد؟ استفاده از زیرپوش های آنتی باکتریال چه مزایایی دارد؟ و چه کسانی لازم است زیرپوش های آنتی باکتریال بپوشند؟

در این مقاله جواب این سوالات را می گیرید. کافیست چند دقیقه با ما همراه باشید.

 

 

آنتی باکتریال چیست؟

آنتی باکتریال ها یا مواد ضدمیکروبی باعث نابودی میکروارگانیسم ها می شوند، یا دست کم سرعت رشد و پیشرفت آنها را کم می کنند. علم نانو علم ریز دانه کردن یا ریز ساختار کردن مواد است. با علم نانو می توان برخی مواد که طبیعتاً آنتی باکتریال هستند مانند مس و نقره را ریز دانه یا ریز ساختار کرد.

همچنین برخی مواد مانند تیتانیم یا روی وقتی به سایز نانو می رسند ضد میکروبی می شوند. موادی که خاصیت آنتی باکتریال داشته باشند می توانند در کاربردهای مختلف موثر باشند. مواد آنتی باکتریال می توانند به عنوان یک پوشش نانوساختار از تجمع باکتری جلوگیری کنند.

 

زیرپوش‌ آنتی باکتریال چیست؟

زیرپوش آنتی باکتریال، نوعی لباس زیر ضد میکروبی است که به طور خاص رشد باکتری ها را مهار می کند یا از بین می برد.

زیرپوش‌های آنتی باکتریال، با الیاف نانو ذرات نقره و از جنس پنبه و پلی آمید اند. به دلیل تماس مستقیم پوست با زیرپوش، مدت کوتاهی بعد از استفاده به علت مناسب بودن میزان رطوبت و دما، سطح پوست در معرض هجوم میکروارگانیسم ها قرار می گیرد و باعث به وجود آمدن بوی بد، کاهش مقاومت پارچه، ایجاد لکه و تغییر رنگ روی زیرپوش می شود. همچنین احتمال بیماری‌های پوستی، حساسیت، قارچ، سوزش بدن و التهابات پوستی را افزایش می دهد. خب! اینجاست که نانوذرات به‌عنوان راه‌حلی برای این موضوع به شمار می‌روند و زیرپوش های آنتی باکتریال با بکارگیری فناوری نانو، تمام این مشکلات را برطرف کرده اند.

 

 

چه کسانی باید زیرپوش های آنتی باکتریال بپوشند؟

یک پوست خیس و عرق کرده محل پرورش باکتری ها است. هیچ کس دوست ندارد بقیه فکر کنند که بدبو هستند. بو به دلیل تجمع باکتری ها است و کاملاً قابل پیشگیری است. بهداشت بدن، برای یک سبک زندگی سالم ضروری است. بوی بدن در بعضی مواقع طبیعی و اجتناب ناپذیر است. طبیعی است که از صحبت در مورد لباس های زیر برای قسمت های خصوصی خود پرهیز کنیم. اما این واقعاً مساله ی مهمی است.

دقیقاً همینجاست که لباس زیر آنتی باکتریال به کمک شما خواهد آمد تا بوی بدن را کاهش داده و مدت زمان بیشتری احساس طراوت کنید. بنابراین زیرپوش‌های آنتی باکتریال می توانند برای آن دسته از افراد که ورزش می کنند یا حتی افرادی که زیاد عرق می کنند، نجات دهنده باشند. با جلوگیری از تولید باکتری در سطح پوست شما، زیرپوش آنتی باکتریال می تواند تفاوت زیادی در راحتی و بهداشت شما ایجاد کند.

خرید زیرپوش آنتی باکتریال

چهار عامل مهم وجود دارد که باید قبل از خرید زیرپوش‌های آنتی باکتریال آنها را در نظر بگیرید.

راحتی: اینکه فقط توجه کنید که لباس زیر آنتی اکتریال ضد بو باشد و همین برای شما کفایت کند اصلاً درست نیست. شما باید در لباس زیر احساس راحتی داشته باشید. تناسب داشتن با اندام شما و احساس راحتی مواردی هستند که باید هنگام خرید زیرپوش آنتی باکتریال به آنها توجه کنید. اگر هنگامی که آن را پوشیدید احساس راحتی نداشته باشید، حتی اگر خاصیت ضد باکتریایی بسیار خوبی داشته باشد، هیچ فایده ای ندارد.

ظاهر شیک: شریک زندگی شما ممکن است لباس زیر شما را از تن شما درآورد، یا شما ممکن است با لباس زیر در ساحل باشید. بالاخره زمانی که زیرپوش های آنتی باکتریال به تن دارید و هیچ اثری از بوی بد در شما وجود ندارد سکسی تر به نظر می رسید. قطعاً نمی خواهید لباس زیری بپوشید که ظاهر قشنگی ندارد.

 

 

ماده ضد باکتری: هر تولید کننده از روش های مختلفی برای ایجاد مقاومت در برابر باکتری ها در تولید زیرپوش های آنتی باکتریال استفاده می کند. برخی تمایل به استفاده از مواد شیمیایی خاص دارند و برخی دیگر از خواص ضد باکتریایی طبیعی شامل بامبو، پشم مرینو و غیره استفاده می کنند. همیشه بهتر است به دنبال تولیدکنندگانی باشیم که از عناصر طبیعی استفاده می کنند.

برچسب قیمت: شما نباید در خرید لباس زیر به دنبال زیرپوش ارزان قیمت باشید و به دنبال پایین ترین قیمت ها بروید. شما اگر لباس زیر بهداشتی با کیفیت بالا می خواهید، پس باید حاضر باشید حداقل کمی بیشتر خرج کنید. اما در خرج مبلغ گزاف اشتباه نکنید زیرا همه زیرپوش‌های آنتی باکتریال گران قیمت نتیجه رضایت بخشی را برایتان تضمین نمی کنند.

جمع بندی

اگر یک ورزشکار باشید به زیرپوش های آنتی باکتریال نیاز خواهید داشت. همچنین اگر زیاد دچار تعریق می شوید به زیرپوش‌های آنتی باکتریال نیاز خواهید داشت.

انواع مختلفی از زیرپوش های آنتی باکتریال و به طور کلی لباس زیر وجود دارد که در تولیدی های مختلف با استفاده از عناصر مختلف تولید می شوند. همه آنها انتظارات شما را برآورده نخواهند کرد. با رعایت مواردی که در قسمت خرید زیرپوش آنتی باکتریال گفته شد تا حد زیادی می توانید از خریدتان رضایت داشته باشید. در فروشگاه کیان تن پوش انواع زیرپوش آنتی باکتریال برای خرید در دسترس هستند. همه آنها راحت، بادوام، قابل کشش، سبک هستند و با از بین بردن تولید باکتری، بو را از بدن دور می کنند.

شما دیگر لباس عرق کرده به تن نخواهید داشت و قسمت بالا تنه شما کاملاً بدون باکتری خواهد بود. فرقی نمی کند که بخواهید گرمای تابستان را برطرف کنید یا سرمای زمستان. خواهید دید که چگونه این زیرپوش به راحتی بسیاری از شرایط و جنبه های زندگی روزمره شما را پوشش می دهد. شما اکنون می توانید به راحتی و بدون اینکه مشکلی در ایجاد علائم عرق، بوی بد یا وضعیت ناراحت کننده در بالاتنه خود داشته باشید، به راحتی تمرین کنید، سفر کنید، یا ساعت ها در دفتر بنشینید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)