زیرپوش نخی

تا حالا به این موضوع فکر کردین که چرا نباید لباس زیر حتی شورت و زیرپوش نخی رو طولانی مدت استفاده کنین؟

یکی از مهم‌ترین عوامل، در تشخیص یک لباس زیر (شورت و زیرپوش) خوب جنس پارچه شه. پارچه خوب در لباس زیر باعث میشه، بدن کمتر عرق کنه و پوست دچار خارش نشه و به راحتی نفس بکشه.

قبل از انتخاب لباس زیر (شورت و زیرپوش)، در درجه اول پارچه‌شو لمس کنین و مطمئن شین که جنسش به اندازه کافی نرم و لطیفه. بهترین انتخاب‌ برای لباس زیر پنبه ست، هم نرمه، هم عایق و هم ضد حساسیت.

عایق از این لحاظ می گن، که وقتی لباس پنبه‌ای رو در فصل گرم می پوشین، احساس خنکی میکنین و بالعکس در فصل سرما احساس گرما میکنین.

پنبه (لباسهای نخی) کلا ضد حساسیته و جنسی راحت و مقاوم و بادوام داره. لباس زیر پنبه‌ای، خصوصا لباس زیرهای کیان تن پوش (شورت و زیر پوش نخی)، در صورتی که با دست شسته بشه و از مواد شوینده قوی استفاده نشه، عمر طولانی می کنه و به این راحتی ها مرگ نداره.

ولی این رو هم در نظر بگیرین که لباس زیر(شورت و زیرپوش) حتما باید زود به زود عوض بشه و بخاطر دوام زیادش، مادام العمر از اون استفاده نکنین! لباس زیر مدت مصرف داره و حداکثر هر 6 ماه باید عوض شه مخصوصا شورت.

اگه لباس زیر (شورت و زیرپوش) نایلونی استفاده می کنین، در جریان باشین که این نوع جنسها درسته که قیمت ارزونتری داره ولی بخاطر ایجاد تعریق زیاد امکان ابتلا به بیماریهای قارچی پوستی رو افزایش میده.

این بیماری مخصوصا در کودکان باعث حساسیتهای زیادی میشه، و می تونه خطرناک باشه و درمانش زمان زیادی می بره. پس حرف دوستانه مون رو گوش کنین و در انتخاب جنس لباس زیر دقت بیشتری کنین.

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
‫5/5 ‫(1 نظر)