اسپری آنتی باکتریال پارچه(زایکروبیال)

«اسپری آنتی باکتریال پارچه توسط یک شرکت ایرانی تولید شد»

محققان در یک شرکت ایرانی موفق به تولید اسپری آنتی‌باکتریال پارچه (زایکروبیال) شده اند که پارچه ها را از وجود باکتری ها پاک می‌کند.
بررسی محصولات نانو و ارائه تائیدیه نانو مقیاس به آنها از جمله فعالیت‌های مهم ستاد توسعه فناوری نانو از ۴ سال گذشته بوده است. در واقع بررسی مواد و محصولات تولید و عرضه‌شده در حوزه فناوری نانو، سبب شفافیت بازار محصولات نانو شده و به‌ ارتقای کیفی این محصولات و افزایش اعتماد مصرف کنندگان کمک می‌کند.
یکی از این محصولات که توسط یک شرکت دانش‌بنیان به تولید رسیده اسپری آنتی‌باکتریال پارچه (زایکروبیال) است.
تار و پود منسوجات و حفرات موجود بر روی لباس‌ها محل مناسبی برای رشد و تجمع باکتری‌ها هستند و به دلیل ارتباط مستقیم لباس‌ها و منسوجات با بدن انسان موضوع آنتی‌باکتریال بودن منسوجات اهمیت زیادی پیدا می کند.
محصول حاضر پس از اعمال بر روی لباس یا پارچه، در داخل بافت پارچه به دام افتاده و خاصیت آنتی‌باکتریال را بر روی سطح ایجاد می کند تا مانع از رشد باکتری ها و ایجاد بوی بد بر روی منسوجات شود همچنین در مقابل شستشو نیز تا حدی از خود مقاومت نشان داده و همچنان خاصیت آنتی‌باکتریال پس از شستشو بر روی پاچه باقی خواهد ماند.
این محصول که بر پایه ترکیبات سیلانه است، محلول در آب بوده و توسط روش های مختلفی می توان آن را روی سطح پارچه اعمال کرد. این محصول مورد تایید ستاد توسعه فناوری نانو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید لباس زیر آنتی باکتریال مراجعه کنید.

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)