انتخاب رنگ لباس زیر

انتخاب رنگ لباس زیر در گذشته اهمیت زیادی نداشته است. زیرا هر فردی با تصور اینکه قرار است زیر لباس پوشیده شود، به کیفیت، جنس و رنگ آن توجه زیادی نمی‌کرد. اما تولیدکنندگان لباس زیر، تعیین رنگ و پارچه، دوخت آن را در اولویت قرار می‌دهند و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های مهم آن‌ها، رنگ لباس زیر می‌باشد.

تولیدکنندگان از آن جهت در انتخاب رنگ های لباس زیر دقت می‌کنند تا مشتری‌هایی که سلیقه‌های مختلفی به سراغ لباس زیر می‌روند، یکی از رنگ‌ها نظرشان را به خود جلب کند و با اینکار رضایت مشتری هم به دست می‌آید. انتخاب مشتری در بسیاری از موارد بر اساس علاقه به رنگی است که دارند و در بعضی از موارد هم مشاهده شده با توجه به رنگ پوستشان به انتخاب رنگ لباس زیرشان می‌پردازند.

 

چند مرد با شورت های رنگارنگ

همه چیز درباره‌ی انتخاب رنگ لباس زیر

مدل‌های زیادی از لباس خواب و لباس زیر امروزه در فروشگاه‌ها وجود دارد که تنوع بسیار بالایی در انتخاب رنگ لباس زیر و لباس خواب زنانه و همچنین طرح‌های آن‌ها می‌توان مشاهده کرد. هر فردی زمان انتخاب لباس زیر و یا لباس خواب خود باید این را در نظر بگیرد که هر رنگی و هر مدلی ممکن است مناسب فیزیک بدن و رنگ پوستش نباشد.

پس زمان خرید ابتدا باید تناسب لباس را با خود در نظر گرفته و سپس به انتخاب و ست کردن آن بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید لباس زیر مردانه مراجعه کنید.

برای ست کردن قبل از هر چیز نیاز است که فرد به کمد لباس خود نگاهی بیاندازد تا مدل، رنگ، طرح واینکه چه لباسی با چه لباس دیگری را ست می‌کند و یا اینکه کدام لباس را با کدام لباس در چه مکانی استفاده می‌کند را ببیند تا هنگام تهیه لباس این موارد را در نظر داشته باشد.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، آشنا شدن با چرخه رنگی و رنگ شناسی می‌باشد. دانستن مفهوم رنگ‌ها بسیار مهم است. زیرا رنگ لباس یا خود لباس بیانگر خیلی از چیزها با اطرافیانتان بدون گفتن حرفی می‌باشد. اگر زمان انتخاب رنگ برای لباس زیرتان، سراغ رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد بروید، باد بدانید که رنگ‌های گرمی هستند و به نوعی شادی و سرزندگی را بیان می‌کنند. در مقابل رنگ‌های بنفش و آبی حس اعتماد و نزدیکی را به طرف مقابل منتقل می‌کند.

برای افرادی که در زمینه ست کردن و انتخاب رنگ لباس زیر مبتدی هستند، پیشنهاد می‌شود از رنگ‌های مکمل که در چرخه رنگی رو به روی هم هستند، استفاده کنند. مثلاً رنگ سبز و قرمز که مکمل بودن آن‌ها حس زندگی را با افراد منتقل می‌کند.

رنگ‌های هم خانواده هم می‌توانند به ست کردن لباس زیر و لباس خواب شما کمک کند. بعد از رنگ‌های هم خانواده می‌توانید به سراغ رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، مشکی و سفید بروید. از ویژگی‌های رنگ‌های خنثی می‌توان به ست کردشان با هر رنگ دیگری اشاره کرد.

قبل از انتخاب رنگ لباس زیرتان، فاکتورهای دیگری از جمله دوخت با کیفیت و طرح آن هم باید در نظر گرفته شود و اگر رنگ‌های خنثی انتخاب رنگ لباس زیر شما باشد، می‌توانید خوشحال باشید، زیرا رنگ‌های خنثی هیچوقت از مد نمی‌روند.

 

3 مرد با شورت رنگی در رنگ های مختلف

 

آیا می دانید زمان انتخاب رنگ لباس زیر، رنگ‌های چه پیام‌هایی را منتقل می‌کنند؟

سفید:

رنگ سفید از رنگ‌های پر طرفدار به شمار می‌رود و از آنجایی که وجود هر لکی روی سفید به خوبی مشخص می‌شود، می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که وسواس دارند و نشان دهنده پیام تعویض و شستن می‌باشد. مفهوم این رنگ سادگی است و جزو رنگ‌های خالص می‌باشد.

قهوه‌ای:

اگر انتخاب رنگ لباس زیر افراد، قهوه‌ای باشد، نشانگر حس‌های امنیت، آسایش و گرما در افراد است و می‌تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد. همچنین انتخاب زیرپوش‌های قهوه‌ای هم پیشنهاد خوبی است و یکی از زیباترین رنگ‌ها برای زیرپوش محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زیرپوش مردانه مراجعه کنید.

مشکی:

همان طور که می دانید مشکی از رنگ‌هایی به شمار می‌رود که به دلیل زیبایی در لباس زیر و زیبایی در لباس‌های دیگر یکی بسیار پر طرفدار می‌باشد و می‌توان از آن به عنوان یکی از رنگ‌های بسیار پر فروش نام برد. با انتخاب لباس زیر مشکی نه تنها لک‌ها را نمی‌توان روی آن‌ها مشاهده کرد بلکه نماد قدرت و زیبایی هم می‌باشد.

آبی:

انتخاب رنگ لباس زیر آبی نه تنها تمرکز و تفکر افراد را بهبود می‌بخشد بلکه پوشیدن لباس زیر آبی اعتماد به نفس و آرامش را به دنبال دارد و یکی از رنگ‌های برازنده به شمار می‌رود.

سبز:

استفاده از لباس زیر با رنگ سبز بیانگر تعادل و همدلی می‌باشد و آن را نماد رشد می‌دانند. این رنگ در بهبود فشارهای عصبی و اضطراب مؤثر است. همچنین لباس زیر با رنگ سبز حس آرامش را منتقل می‌کند و به فرد حس بهتر و مثبت‌تری می‌بخشد. اما جذاب این رنگ به رنگ پوست افراد بستگی دارد.

زرد:

رنگ زرد نشان دهنده مفهوم شادی، نشاط و خوشبینی است و روند خلاقیت و تفکر را در افراد افزایش می‌دهد. همچنین استفاده از رنگ زرد باعث می‌شود سرعت بروز ایده‌های جدید در افراد بالا رفته و توانایی آن‌ها بیشتر نشان داده شود. انتخاب لباس زیر به رنگ زرد طرفداران خاص خود را دارد و رنگ بی طرفداری نیست.

خاکستری:

رنگ خاکستری با توجه به تیره یا روشن بودنش پیام‌های مختلفی را به افراد منتقل می‌کند. مثلاً خاکستری تیره مفهوم مرموز و خاکستری روشن مفهوم پویا را دارد. رنگ خاکستری به دلیل خنثی بودن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

 

با توجه به مختلف بودن نوع پوست افراد، انتخاب رنگ لباس زیر باید به چه صورت باشد؟

انتخاب رنگ لباس زیر و هر لباس دیگری باید با توجه به رنگ پوست هر فردی انجام شود. از آنجایی که رنگ پوست افراد با هم فرق دارد و می‌تواند روشن، گندمی، تیره و … باشد، باید به دنبال رنگی باشیم که با پوست مطابقت داشته باشد.

خیلی از افراد هنگام انتخاب رنگ لباس زیر به سراغ رنگ‌های مشکی می‌روند، زیرا این افراد حس می‌کنند لباس‌های رنگی به پوستشان نمی‌خورد و یا مشکلی آن‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهد و همین طرز فکر باعث می‌شود هیچوقت لذت پوشیدن رنگ‌های شاد را تجربه نکنند. در صورتی که لباس‌های رنگی نشانگر شخصیت واقعی افراد است.

پس به جای اینکه خود را با انتخاب رنگ لباس زیرهای خنثی محدود کنید، به دنبال رنگ‌های باشید که با پوستتان سازگاری دارد و به شما می‌آید. اگر نمی‌دانید رنگ پوستتان چیست، باید ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب به خوبی بشویید. پوست صورت به سه دسته پوست روشن یا سرد، پوست خنثی و پوست گرم تقسیم می‌شود.

در صورتی که پوست شما با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب رو به برنزه شدن می‌رود باید بدانید که پوست گرمی دارید و زمانی که نور آفتاب باعث قرمز شدن پوستتان شود، یعنی از پوست سردی برخوردار هستید و اگر هیچ یک از این موارد برای پوستتان اتفاق نیفتاد، در گروه پوست‌های خنثی قرار می‌گیرد.

می‌توان گفت افرادی که دارای پوست گرم هستند، از رنگ چشم و موهای تیره‌ای هم برخوردار هستند. این افراد هنگام انتخاب رنگ لباس زیر، باید از قرمز، قهوه‌ای تیره، آبی تیره و همچنین آبی فیروزه‌ای صرف نظر کرده و به دنبال انتخاب رنگ لباس زیر سفید، آبی روشن و طوسی باشند.

انتخاب رنگ لباس زیر برای افرادی با پوست سرد در رنگ‌های آبی روشن، زمردی و بنفش خلاصه می‌شود.

حق انتخاب افراد با پوست سرد به مراتب از پوست گرم بیشتر است و می‌توانند از رنگ‌های اسطوخودوس، آبی یخی، صورتی و حتی رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید و سرمه‌ای استفاده کنند. برای این افراد توصیه می‌شود که رنگ‌های نارنجی، گوجه‌ای و زرد پر رنگ را انتخاب نکنند.

از رنگ‌های مناسب پوست خنثی می‌توان به صورتی چرک، سبز یشمی، زرد، آبی و همچنین رنگ‌های خنثی خاکستری، مشکی، کرم و نسکافه‌ای اشاره کرد. در ضمن فراموش نکنید که استفاده از رنگ قرمز نه تنها توصیه می‌شود بلکه به زیبایی بیشتر شما می‌افزاید.

 

 

انتخاب رنگ لباس زیر در تحریک جنسی چه نقشی دارد؟

می‌توان گفت رنگ یکی از موارد تأثیر گذار در تحریک جنسی مخصوصاً در آقایان به شمار می‌رود که اگر از آن‌ها استفاده شود، میل و کشش در آقایان را برای برقراری رابطه جنسی افزایش می‌دهد. در انتخاب رنگ لباس زیر، سراغ رنگ‌های قرمز، زرد و یا نارنجی بروید که تأثیر زیادی بر تحریک جنسی دارد. البته در نظر داشته باشید که استفاده از این رنگ‌ها برای همه افراد توصیه نمی‌شود.

سلیقه آقایان با هم فرق می‌کند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه همسرتان به دنبال رنگ مناسب باشید و در انتخاب رنگ، تناسب با رنگ پوست و آرایش خود را فراموش نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید شورت مردانه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)