انواع زیرپوش

زیرپوش‌ها همواره جزء مهم‌ترین دسته‌ی لباس‌ها هستند، به طوری که میزان کیفیت در بحث خرید آن‌ها می‌بایست کامل و دقیق بررسی شود. لازم به ذکر است انواع زیرپوش‌ها که شامل انواع شورت، زیر پیراهنی، رکابی و … می‌شود در مجاورت مستقیم پوست بدن قرار دارد و به طور نا خودآگاه تاثیرات بسزایی بر پوست بدن می‌گذارند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع زیرپوش آشنا کنیم.

تاثیراتی که ممکن است زیرپوش‌های بی کیفیت و غیر استاندارد بر پوست بدن افراد بگذارد می‌تواند مواردی چون اگزمای پوستی، خشکی پوست، عفونت‌های پوستی بر اثر تجمع انواع آلودگی‌ها، حساسیت‌های پوستی و غیره باشند. از این رو اگر در تهیه و خرید زیر پوش‌ها دقت کنید و باکیفیت‌ترین نمونه‌ها را مورد استفاده قرار دهید، مطمئناً مشکلاتی نظیر موارد مذکور پیش نخواهد آمد.

برای تهیه‌ی بهترین زیرپوش‌ها در وهله‌ی اول داشتن اطلاعاتی جامع پیرامون انواع آن و پارامترهای نشان دهنده‌ی کیفیتش لازم است، زیرا که در این صورت متقاضیان خرید آگاهانه‌تر به انجام خرید می‌پردازند و در نهایت کمال رضایت را از انتخاب خود خواهند داشت.

برای این که در تهیه‌ی این محصول بهترین عملکرد را داشته و مطلوب‌ترین اقدام ممکن را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید چرا که به طور قطع اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

 

عکسه نیمه یک زیرپوش استین دار

 

زیرپوش چیست؟

زیرپوش در لغت به معنای هر نوع البسه‌ای است که زیر لباس‌های اصلی پوشیده می‌شود و قابل دیدن نیست اما رایج‌ترین معنایی که کلمه‌ی زیرپوش دارند لباس زیرهایی است که آقایان، زیر پیراهن و یا انواع لباس‌های رویی خود می‌پوشند.

زیرپوش‌های مردانه دارای مدل‌های مختلف و عدیده‌ای هستند که به طور کلی در چهار دسته‌ی زیرپوش رکابی، زیرپوش آستین حلقه‌ای، آستین کوتاه و آستین بلند تقسیم بندی می‌شوند. البته جای دارد بگوییم که این البسه‌ها از لحاظ نوع یقه هم نیز دارای مدل‌های مختلفی اعم از یقه گرد، یقه هفت و غیره می‌باشند که در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های انواع زیرپوش‌های نام برده شده آشنا شوید

زیرپوش‌های رکابی از جمله متداول‌ترین انواع این البسه است که استفاده‌ی آن در میان آقایان بسیار رایج است. این مدل از زیر پیراهنی‌ها قابلیت جذب عرق زیر بغل را ندارند و فقط عرق نیم تنه‌ی بدن را جذب می‌کنند. لازم به ذکر است از آن جا که خطوط این زبر پیراهنی از روی لباس معلوم می‌شود بهتر است آن را زیر لباس‌های به نسبت زخیم تر پوشید.

انواع زیرپوش‌های آستین دار که شامل آستین کوتاه و آستین بلند است گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افرادی هستند که در ناحیه‌ی زیربغل خود به وفور عرق می‌کنند.

زیرپوش‌های یقه هفت که شامل تمام انواع زیرپوش‌های آستین دار و بدون آستین است. پوشیدن این مدل از زیر لباس‌هایی که یقه‌ی به نسبت بازی دارد بسیار مناسب است زیرا که از بیرون یقه‌ی زیرپیراهنی دیده نمی‌شود.

انواع زیرپیراهنی‌های یقه گرد نیز از دیگر مدل‌های متداول این البسه است. این مدل برای پوشیدن زیر لباس‌های رسمی و یا پیراهن‌های دکمه دار مناسب می‌باشند.

مدل‌هایی از زیرپیراهنی‌ها هم وجود دارند که معروف به زیرپوش گنی هستند. این زیرپوش دارای جنس و اندازه‌ی متفاوت‌تری هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زیرپوش مردانه مراجعه کنید.

حال سؤال این جاست که دلیل استفاده از انواع زیرپوش در آقایان چیست و در صورت پوشیدن آن چه مزیت‌هایی شامل حال افراد می‌شود؟

دلایل بسیار زیادی در پوشیدن انواع زیرپوش‌ها وجود دارد که نشان دهنده‌ی مزیت استفاده از آن‌ها هست.

به بعضی از قابل توجه ترین مزایا و دلایل پوشیدن انواع این البسه اشاره کرده‌ایم:

بعضاً لباس‌هایی وجود دارند که به علت نازکی پارچه موجب نمایان شدن بدن افراد می‌شوند، برای پوشیدن انواع این لباس‌ها اگر از زیرپوشی مناسب استفاده کنید دیگر نباید نگران نمایان شدن بدن خود باشید، زیرا که وجود زیرپوش مانع از دیده شدن بدن می‌شود.

پوشیدن زیرپوش‌های استاندارد و باکیفیت منجر به جذب رطوبت ناشی از عرق بدن می‌شود و بدن را خنک نگه می‌دارد. این مزیت زیرپوش‌ها عاملی تأثیر گذار برای جلوگیری از بروز عرق سوزی در افراد است.

مزیتی که در مورد قبل به آن اشاره کرده‌ایم باعث بر طولانی شدن عمر لباس‌های رویی شما خواهد شد چرا که زیرپیراهنی از نفوذ عرق به لباس جلوگیری می‌کند. از این رو لباس هر چه دیرتر کثیف شود کمتر شسته شده و عمر آن به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.

از مزیت عرق گیر بودن زیرپوش‌ها همواره در فصل‌های گرم سال استفاده می‌شود، در مقابل در فصل‌های سرد سال نیز این البسه‌ها برای گرم‌تر نگه داشتن بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. با پوشیدن زیرپوش در فصل‌های سرما بدن گرمای خود را به مراتب بهتر حفظ می‌کند.

برخی از افراد در بدن خود برآمدگی‌هایی دارند که از وجود آن‌ها در عذاب‌اند و احساس خجالت می‌کنند؛ افرادی که با مشکلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند با استفاده از زیرپوش‌های مخصوصی که برای پنهان کردن انواع برآمدگی‌های بدن طراحی و تولید شده‌اند، احساس بهتری داشته باشند و برآمدگی‌های بدن خود را پنهان کنند. این زیرپوش‌ها همواره تنگ‌تر از زیرپوش‌های معمولی هستند و با عنوان زیرپوش گنی شناخته می‌شوند.

بعضی از لباس‌های رسمی و مجلسی وجود دارند که پوشیدن آن‌ها موجب آزار و اذیت افراد می‌شود، اگر زیر این لباس‌ها زیرپوش استفاده شود افراد نه تنها دیگر احساس آزار و اذیت قبلی را ندارند بلکه کاملاً راحت خواهند بود.

 

مردی روی کاناپه نشسته و با چهره ای بی حوصله روبرو را نگاه میکند

 

در خرید انواع زیرپوش به چه مسائلی توجه کنیم؟

خرید زیرپوش را باید جدی بگیرید و به مسائلی توجه کنید که در نهایت منجر به تهیه‌ی باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین نمونه می‌شود. از جمله تأثیر گذار ترین موارد و مسائلی که در روند خرید زیرپوش می‌بایست به آن‌ها عمل کنید، عبارتند از:

برند:

توجه به اسم برند زیرپیراهنی مورد نظر از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در خرید این البسه نباید به هیچ وجد در آن سهل انگاری کنید. در بازار برندهای بسیار زیادی از زیرپیراهنی وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت مجزایی هستند؛ خریدار اگر درمورد کیفیت انواع برندهای تولید کننده از قبل اطلاعاتی داشته باشد می‌تواند برندهای باکیفیت را از بی کیفیت تشخیص داده و بهترین برندها را خریداری کند.

موقعیت:

خریدار می‌بایست با توجه به نوع نیاز خود و موقعیتی که می‌خواهد در آن زیرپوش را مورد استفاده قرار دهد، مدلش را انتخاب کند. درواقع برای انواع لباس‌ها زیرپوش‌های متفاوتی مناسب است و اگر از نمونه‌ی نامناسب استفاده کنید قطعاً تأثیر نامطلوبی بر ظاهر لباس رویی شما خواهد گذاشت.

رنگ:

زیرپوش‌ها علاوه بر این که دارای مدل‌های متنوعی هستند از رنگ‌های بسیار متعددی هم برخوردارند، از این رو خریداران امکان خرید هر رنگی را دارند. اما این به معنای مناسب بودن تمام رنگ‌ها نیست یعنی خریدار می‌بایست رنگی را تهیه نماید که با رنگ لباس رویی همخوانی داشته باشد.

یقه:

همانطور که می دانید این البسه دارای یقه‌هایی با مدل‌های متنوع است. خریدار اگر می‌خواهد مناسب‌ترین مدل را که دارای بهترین یقه هست، انتخاب کند بهتر است مدل یقه هفت را برگزیند. مدل یقه هفت مدلیست که پوشیدن آن زیر هر نوع لباسی امکان پذیر هست.

جنس:

این مورد از اهمیت بسزایی برخوردار است به گونه‌ای که اگر جنس زیرپیراهنی انتخاب شده از پارچه‌ی مرغوب و باکیفیتی باشد مطمئاً طول عمر به مراتب بیشتری خواهد داشت.

 

مردی در فروشگاه لباس ایستاده و با چهره ای خندان به رو برو نگاه میکند

 

خرید انواع زیرپوش در ازای پرداخت مقرون به صرفه‌ترین بها

به طور کلی راه و روش‌های بسیار عدیده‌ای برای خرید این البسه وجود دارد که افراد می‌توانند بنا بر شرایط خود مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنند. خریداران همواره به دنبال راه و روشی هستند که بتوانند با استفاده از آن بهای نازل‌تری را در ازای محصولی باکیفیت بپردازند، برای انجام این کار مطلوب‌ترین اقدام خرید از طریق روشیست که در آن دست واسطه گران سود جو کوتاه شده باشد.

از جمله یکی از بهترین روش‌ها برای خرید مستقیم و بی واسطه این محصول مراجعه‌ی حضوری به محل تولید است. خریداران اگر به طور مستقیم از خود تولید کننده محصول مد نظر خود را خریداری کنند، نه تنها بهای کمتری پرداخت خواهند کرد بلکه میزان کیفیت را از نزدیک بررسی می‌کنند.

از دیگر روش‌های خرید مستقیم می‌توان به خرید غیر حضوری از طریق انواع درگاه‌های اینترنتی اشاره کرد. در این روش از خرید علاوه بر این که قیمت‌ها بسیار نازل و مقرون به صرفه هستند، مزایای بسیار زیاد دیگری نیز مشمول حال خریداران می‌شود. یکی از مورد توجه ترین مزایایی که منجر به جذب مشتری قابل توجهی در این روش از خرید شده است، صرفه جویی چشم گیر در وقت است. در این روش از خرید افراد می‌توانند در ازای صرف کم‌ترین زمان و در عین حال کم‌ترین مبالغ بهترین محصول مد نظر خود را سفارش داده و در کم‌ترین فاصله‌ی زمانی از ثبت سفارش محصول را تحویل بگیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای
‫5/5 ‫(1 نظر)