انواع شورت مردانه

لباس زیر مردانه یکی از مهم ترین پوشاک آقایان است. یک استایل شیک و جذاب به شرطی تکمیل می‌شود که زیرسازی درستی هم داشته باشد. شخص در لباس زیر یا شورت مردانه احساس راحتی کند. مهم تر از همه اینکه در بهترین حالت بهداشت و سلامت باشد.

شورت مردانه از چه الیافی تهیه می‌شود؟ آیا برای هر فرم بدنی بسته به چاقی و لاغری انواع شورت مردانه متفاوتی وجود دارد؟ کدام لباس زیر با کدام استایل سازگارتر است؟ شورت مردانه چگونه قدرت باروری مردان را به مخاطره می‌اندازد؟ شورت مردانه چگونه در بهداشت و سلامت آقایان ایفای نقش می‌کند؟ لباس زیر مردانه را از کجا بخرم؟ بهترین مارک شورت مردانه چیست؟ کدام لباس زیر برای من مناسب تر است. این‌ها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مقاله به اتفاق شما برایشان بهترین جواب را پیدا کنیم. با ما همراه باشید.

 

 

نکات کلی در مورد خرید انواع شورت مردانه

لباس زیر اولین چیزی است که می‌پوشید، آخرین چیزی است که در می‌آورید. لباس زیر مناسب، نقش مهمی در سلامت بدن ایفا می‌کند.

بهترین جنس لباس زیر مردانه: شورتی که پیش از هرچیز جنس آن نخ پنبه باشد. البته تنوع جنس شورت‌های مردانه برخلاف شورت‌های زنانه پایین است. ولی بهتر از در میان همین طیف محدود هم لباس زیری انتخاب کنید که به اندازه کافی شسته شود، خشک شود و گرمای کمتری تولید کند. تا در نهایت از نظر بهداشتی سلامت شما را تهدید نکند.

سایز مناسب خود را انتخاب کنید: انتخاب سایز مناسب در لباس زیر یا شورت مردانه بسیار مهم است زیرا رعایت این موضوع به راحتی بدن در طول فعالیت روزانه کمک می‌کند.

رنگ لباس زیر باید رنگ طبیعی باشد: رنگ‌های شیمیایی در شورت مردانه می‌توانند از طریق پوست جذب شوند و در نهایت منجر به بروز بیماری‌های مختلف پوستی شوند.

مدل مناسب اندام خود را انتخاب کنید: مدل‌های شورت مردانه هیچ مزیت خاصی نسبت به هم ندارند. مثلاً نمی‌توان گفت چون شورت باکسر هوای بیشتری از خود عبور می‌دهد لزوماً همیشه انتخاب بهتری است. در نتیجه این که کدام شورت مردانه بهتر است به دو موضوع بستگی دارد: سلیقه شما کدام مدل شورت مردانه را می‌پسندد؟ کدام شورت مردانه مناسب فرم اندام شما هست؟

 

 

پارچه مناسب تولید انواع شورت مردانه

وقتی به دنبال خرید اینترنتی شورت مردانه هستید، تشخیص میزان راحتی لباس زیر زمانی که بسیاری از آن‌ها در عکس‌ها به یک شکل به نظر می‌رسند چقدر سخت خواهد بود. سپس به جنس پارچه نگاه می‌کنید و این فقط می‌تواند شما را بیشتر سردرگم کند. شورت پنبه، شورت نایلون، شورت ریون! از خودتان می‌پرسید بهترین پارچه مناسب شورت مردانه کدام است؟

شورت مردانه پنبه‌ای هوای بیشتری از خود عبور می‌دهد. همچنین نگهداری از آن آسان تر است. ولی در نظر داشته باشید که با گذشت زمان شکل خودش را ازدست می‌دهد.

اگر به دنبال جنس شورت شیک مردانه هستید، ترکیب نایلون و الاستان انتخاب بهتری است. نایلون رطوبت زدایی می‌کند ولی خاصیت کشسانی ندارد. الاستان موجود در پارچه به راحتی شورت در هنگام تحرک کمک می‌کند.

گزینه عالی دیگر، پارچه میکرو مودال است. این پارچه نوع خاصی از مودال ریون است که به دلیل نرمی و مقاومت در برابر چروک شدن محبوب است. این نوع از ریون خاصیت جذب بو و همچنین جذب رطوبت بالایی دارد که همین مساله آن را برای لباس زیر و همچنین لباس ورزشی پر کاربرد کرده است. اگر می‌خواهید تناسب اندام خود را بالا ببرید، به نوعی لباس زیر ورزشی احتیاج دارید که به سختی کار شما باشد، بنابراین می‌توانید روی اهداف خود تمرکز کنید و نه وضعیت عرق کرده و ناراحت کننده در لباس زیرتان.

انواع مدل های شورت مردانه

 

 

لباس زیر مردانه پاچه دار (باکسر)

اگر زیاد فعالیت می‌کنید و یا مستعد عرق سور شدن هستید، شورت باکسر بهترین گزینه برای شماست. زیرا شورت باکسر امکان عبور هوا را فراهم می‌کند و در نتیجه از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند. انواع مختلف شورت باکسر یا پاچه دار در بازار موجود است. این بدان معنی است که یک شورت باکسر مناسب برای همه وجود دارد.

پوشیدن با: شلوار گشاد، لباس خواب، یا بعنوان شلوارک

بهترین حالت برای: ورزش‌های گاه به گاه، سواحل، لباس راحتی

لباس زیر مردانه پاچه کوتاه (باکسر بریف)

لباس زیر مردانه پاچه کوتاه نوع کوتاهی از لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد است که معمولا بالای ران قرار می‌گیرد. اگر هیکل لاغری دارید این نوع از لباس زیر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، چراکه برعکس لباس زیر مردانه بدون پاچه و تنگ احساس راحتی بیشتری فراهم می‌کند.

پوشیدن با: شلوار جین، لباس ورزشی، لباس روزمره

بهترین حالت برای: تمرین، ورزش، ورزش ساحلی

لباس زیر بدون پاچه (بریف یا اسلیپ)

آقایان معمولاً یک جفت از شورت بدون پاچه (بریف یا اسلیپ) را در کمد لباس خود دارند. آنها یک جفت لباس زیر استاندارد هستند که می‌توانید تقریباً در همه موارد بپوشید. مهمتر از همه اینکه، شورت اسلیپ در طیف گسترده ای از طرح‌ها، سایزها و رنگ‌ها تولید می‌شود. پوشیدن شورت بدون پاچه با همه مدل اندام راحت است. علاوه بر این، آنها کاملا مناسب استفاده روزانه هستند. شورت اسلیپ متداول ترین و مناسب ترین گزینه در میان سبک‌های لباس زیر مردانه است.

پوشیدن با: لباس روزمره، مناسبت های رسمی، ورزش های سبک تا نیمه سنگین

 

 

خرید لباس زیر مردانه

به طور کلی برای خرید یک لباس زیر مناسب باید علاوه بر سایز و نوع پارچه آن به شکل بدن خود دقت کرده و لباس زیری را انتخاب کنید که در آن اساس راحتی بیشتری داشته باشید چرا که حین خرید قطعا با انواع شورت مردانه متفاوت روبرو خواهید شد. به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

شما می‌توانید جنس لباس زیر را در برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بررسی کنید و خرید اینترنتی شورت مردانه ساده‌ای را تجربه نمایید. در واقع بررسی اطلاعات محصول و نظرات کاربران کمک شایانی به خرید آنلاین لباس زیر مردانه می‌کند.

 

 

قیمت انواع شورت مردانه

قیمت شورت مردانه هر چند ساعت یک بار بروز رسانی می‌شود. بنابراین هنگام خرید اینترنتی هرگونه لباس زیر اعم از شورت یا زیرپوش مردانه، مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیگیری قیمت شورت مردانه، می‌توانید از لیست قیمت شورت مورد نظر خود آگاه شوید و خرید خود را انجام دهید. قیمت شورت مردانه با توجه به مدل، جنس و اعتبار فروشگاه های مختلف، تفاوت دارد. به هر حال خرید شورت مردانه ارزان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

قیمت ست شورت و رکابی مردانه

پوشیدن شورت و رکابی مردانه، نمایانگر سلیقه شخصی یک مرد می‌باشد. زیرا همانطور که یک زن بایستی برای مرد خود مرتب باشد، وظیفه شخصی یک مرد نیز برآورده کردن این آرزوی زن است. امروزه نه تنها زن‌ها، بلکه مردان نیز خود را برای یک زن می‌آرایند. بسیاری از مردان خوش سلیقه از لباس زیر فانتزی نیز استفاده می‌کند که بسیار شیک و زیبا می‌باشند. اگر می‌خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید و توانسته‌اید آن را در بخش‌هایی از زندگی خود جاری کنید، باید به ظاهر خود و نوع لباس پوشیدن خود نیز اهمیت بدهید. لباس‌های زیرتان هم مهم هستند، به ویژه اگر متأهل هستید به طور حتم باید از مهم بودن آن آگاه باشید. دیگر بر همه ما آشکار است که داشتن روابط جنسی خوب، بسیار در زندگی و دیگر روابط زوجین تأثیر گذار است. شاید برایتان باور کردنی نباشد که لباس‌های زیر می‌توانند در بهبود روابط زوجین مؤثر عمل کنند. قیمت ست شورت و رکابی مردانه و انواع شورت مردانه نیز بر حسب فاکتورهایی همچون جنس یا اعتبار فروشگاه اینترنتی که از آن خرید می‌کنید، متفاوت است.

جمع بندی

انتخاب جنس و مدل و سایز شورت مردانه نقش بسیار مهمی را در سلامت فرد ایفا می‌کند. شما از بین انواع شورت مردانه، باید شورتی را انتخاب کنید که مانع از تجمع عفونت و باکتری در ناحیه آلت تناسلی شود. جنس نخی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این امر مهم است. زیرا نخ قابلیت جذب رطوبت بالایی را دارد و همچنین نوعی بافت طبیعی به شمار می‌رود. از مهم ترین فاکتورهای خرید یک شورت علاوه بر جنس شورت مردانه، رنگ آن می‌باشد. یک لباس زیر رنگی باید دارای ثبات رنگی بالایی باشد. زیرا در غیر این صورت ممکن است باعث بروز حساسیت در پوست فرد شود. انتخاب سایز لباس زیر همانند دیگر لباس ها دارای اهمیت است. زیرا این موضوع دقیقا به راحتی شما مربوط است. همچنین دقت کنید که هنگام شستشوی لباس زیر خود از آب بسیار داغ استفاده نکنید. در آخر اینکه امیدواریم پس از ورود به دنیای لباس زیر، به سختی فکر نکنید که بهترین لباس زیر را انتخاب کنید. در آخر، هنگام خرید لباس زیر، راحتی را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
‫2/5 ‫(1 نظر)