انواع شورت های مردانه کیان تن پوش

انواع شورت‌های مردانه کیان تن پوش، مناسب برای هر سایز و هر سلیقه‌ای .

آیا می‌دونین چه شورت هایی برای چه اندام هایی مناسبه؟! شورت‌های پادار و اسلیپ و نیم‌پا کیان تن پوش، راحتی و آرامش کلیه افراد را در هر سن و سایزی در نظر می‌گیره و شما رو برای تمام لحظات همراهی میکنه.

۱- اگه ورزشکار هستین، از شورت‌های پادار (باکسر) استفاده کنین.

در صورتی که شما جزو دسته افرادی هستین که میزان عرق کردن بدنتون زیاده و یا پوست حساسی دارین، شورت‌های مردانه پادار (باکسر) رو حتما انتخاب کنین.

برای افرادی که لاغرترن و پاهای باریکتری دارن این شورت‌ها گزینه خوبیه. ولی دقت کنین، اگه از شلوارهای تنگ یا شلوار جین استفاده می‌کنین، این شورت‌ها گزینه مناسبی نیست چون ممکنه روی شلوار رد بندازه.

شورت‌های پادار اغلب مورد پسند ورزشکاران و افراد میانسال هم هست. این شورت‌ها از عرق سوز شدن پاها در هوای گرم و فعالیت زیاد جلوگیری میکنه. پس اگه راحتی بیشتر براتون مهمه از این شورت‌ها استفاده کنین.

شورت پادار پنبه کلاسیک ساده مردانه

برای دیدن انواع شورت‌های پادار کیان تن پوش کلیک کنین.

۲- اگه ران‌های بزرگی دارین، از شورت‌های اسلیپ (بریف) استفاده کنین.

افرادی که ران‌های درشت و چاقی دارن، این شورت گزینه مناسبیه. شورت اسلیپ بیشتر مورد علاقه جوانان و نوجوانانه و برای استفاده زیر شلوارهای جین و شلوارک‌ها هست.

اگه خنکی و تهویه مناسب و در عین حال چسبان و جمع و جور بودن شورت مورد نظرتونه از شورت های اسلیپ استفاده کنین.

شورت اسلیپ پنبه لاکرای ساده مردانه

برای دیدن انواع شورت اسلیپ کیان تن پوش کلیک کنین.

3- اگه باسن بزرگی دارین، شورت نیم پا (ترانک) بپوشین.

اگه اندامی خوش‌تراش و باسن بزرگی دارین از شورت نیم پا (ترانک) استفاده کنین. شورت نیم پا (ترانک) حدوسط بین شورت پادار (باکسر) و اسلیپ (بریف) هست، که اندام را زیباتر نشون میده.

این شورت‌ها نه بلندی شورت پادار رو داره که در زیر برخی لباسها، نتونین استفاده کنین و نه حالت اسلیپ رو داره که برای بعضی‌ها با پوست حساس، ایجاد ناراحتی  بکنه!

این نوع لباس‌ زیر مردانه مخصوصا به کسانی که باسن بزرگ‌تری دارن بیشتر توصیه میشه چون حالت کشسانی اون، باعث میشه پوشانندگی بیشتری نسبت به اسلیپ (بریف‌ها) داشته باشه و نیازی به کنترل مدام به بالا کشیدن لباس و مرتب کردن اون نداره.

همچنین برای افراد قدبلند، نیم پاها (ترانک‌ها‌) گزینه‌ی راحت و مناسبیه، و با داشتن کمرکشی بلند خود، مانع از جابجایی در هنگام خم شدن شما میشه.

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

شورت نیم پا پنبه لاکرای ساده مردانه

برای دیدن انواع شورت نیم پا کیان تن پوش کلیک کنین.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫4/5 ‫(1 نظر)