رنگ زیرپوش

شاید روزی حتی فکرش را هم نمی‌کردید که چه نکات زیادی درباره زیرپوش هست که یادگرفتن آنها برای داشتن یک استایل شیک و درست ضروری است. قبلاً تنها رنگی که برای زیر پوش متصور بودیم سفید بود. اما امروزه زیرپوش ها با انواع رنگ های مختلفی تولید می شوند. رنگ‌های زیرپوش بسته به موارد مختلفی باید انتخاب شود. بسته به لباسی که قرار است با آن بپوشید یا رنگ پوست شما و یا چیزهای دیگر…

رنگ زیرپوش شما در مورد شما چه می گوید؟

 

 

زیرپوش سفید:

پرطرفدارترین رنگ برای زیرپوش، سفید است. برای کسانی که وسواس دارند رنگ سفید انتخاب خوبی است. چون برخلاف زیرپوش مشکی، لکه ها را به خوبی می‌توانید ببینید که آلارم تعویض یا شستشو را می‌دهند. رنگ سفید با بی گناهی، نور، خلوص، بکر بودن، ایمنی و پاکیزگی همراه است.

زیرپوش سیاه:

این رنگ هم مانند رنگ سفید بسیار پرطرفدار است. مهمترین دلیل انتخاب رنگ سیاه شاید این است که لکه ها روی آن قابل مشاهده نیست. رنگ مشکی هم منفی است و هم مثبت. این رنگ نشان دهنده قدرت و ظرافت، رمز و راز است. رنگ سیاه به ویژه اغواکننده و قدرتمند است، و نشان دهنده احساسات عمیق است.

زیرپوش خاکستری یا طوسی:

این رنگ به دلیل اینکه زیر لباس دیده نمی‌شود طرفداران زیادی دارد. خاکستری یک رنگ خنثی است. و بسته به میزان تیرگی یا روشنی تفسیر متفاوتی می‌توان از این رنگ داشت. خاکستری تیره مرموز است و خاکستری روشن پویا و فعال است.

زیرپوش آبی:

آبی، روشن یا تاریک، تفسیر منفی ندارد. آبی رنگ صداقت و شرافت است. آبی همچنین رنگ آرامش و شفابخشی است و تأثیرات مثبتی بر بدن انسان دارد. وقتی می خواهید نسخه بی نقص خود را به رخ بکشید، آبی بپوشید.

زیرپوش قرمز:

قرمز، همانطور که احتمالاً خودتان هم می‌دانید، این رنگ نشان دهنده شور، شجاعت و هیجان است. می تواند بیانگر انرژی جسمی، شهوت، اشتیاق و میل باشد. اگر می‌خواهید سکسی و پرشور به نظر برسید خرید لباس زیر قرمز را فراموش نکنید.

رنگ های دیگری هم هستند مثل زرد و نارنجی و فسفری و… که مطابق با سلیقه ی بعضی افراد تولید می‌شوند. این رنگ ها در واقع جزء رنگ های اسپرت به حساب می‌آیند. شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را بسته به سلیقه و علاقمندی خود در فروشگاه کیان تن پوش خریداری کنید.

 

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید زیرپوش مردانه مراجعه کنید.

 

 

نکات مهم هنگام انتخاب رنگ زیرپوش

حتماً می‌توانید حدس بزنید که پرفروش ترین رنگ‌ در زیرپوش، رنگ سفید است. اما هنگام خرید زیرپوش به دنبال رنگی باشید که تقریباً با رنگ پوست شما یکی باشد. متعادل ترین رنگ برای زیرپوش رنگ خاکستری یا ملانژ است.

به هیچ وجه زیرپوش رنگ جیغ مثل قرمز و آبی و نارنجی زیر لباس سفید نپوشید. چون این رنگ ها به خوبی زیر لباس سفید خودشان را نشان می‌دهند و این اصلاً قشنگ نیست. همه این رنگ ها با رنگ سفید بیش از حد تضاد دارند.

از پوشیدن لباس زیر مشکی یا قهوه ای هم در زیر لباس روشن خودداری کنید. آقایان اغلب دوست دارند زیرپوش مشکی یا سرمه ای و قهوه ای بپوشند اما توجه داشته باشید که زیرپوش شما نباید با لباستان تضاد رنگ داشته باشد. به طور مثال اگر لباس مشکی می‌پوشید زیرپوش سفید نپوشید. و اگر لباس سفید به تن می‌کنید، زیر آن زیرپوش مشکی نپوشید.

احتمالاٌ خیلی از افراد این را می‌دانند که اولین قانون این است که باید از پوشیدن زیرپوش هایی با رنگ جیغ مثل آبی و سبز و نارنجی و قرمز در زیر لباس سفید خودداری کنند. از همه لباس های زیر نور مانند آبی، سبز، نارنجی که در زیر لباس سفید شما قابل مشاهده است خودداری کنید. همه این رنگ ها بیش از حد با رنگ سفید تضاد دارند.

اگر زیاد عرق می‌کنید، توصیه می‌کنیم اول یک زیرپوش ضد عرق بخرید ولی اگر با انتخاب رنگ خاصی از زیرپوش می‌خواهید عرقتان کمتر دیده شود، زیرپوش خاکستری یا طوسی بپوشید. زیرپوش رنگ طوسی علائم عرق را روی پیراهن نشان نمی‌دهد.

همچنین بهترین رنگ برای یک پیراهن سفید، رنگ خاکستری روشن است. این رنگ باعث می‌شود زیرپیراهن سفید شما خود نمایی نکند.

 

 

چه رنگ زیرپوشی برای چه رنگ پوست مناسب تر است؟

احتمالاً شما هم برای خرید زیرپوش دو رنگ سیاه و سفید را ترجیح می‌دهید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند رنگ هایی غیر از این دو رنگ به آنها نمی‌آید. برای یکبار هم که شده بیخیال رنگ مورد علاقه تان شوید.

بهترین رنگ زیرپوش مناسب پوست روشن

رنگ پوست سرد: زمینه‌ی صورتی، قرمز و آبی

رنگ رگ مچ دست: آبی یا بنفش

بپوشید: طوسی یا خاکستری تیره، قهوه‌ای، قرمز، سبز، سرمه‌ای، آبی پررنگ، شنی، شتری

نپوشید: رنگ های پاستلی، سفید، بژ روشن

 

 

بهترین رنگ زیرپوش مناسب پوست تیره

رنگ پوست گرم: زمینه‌ی زرد، هلویی و طلایی

رنگ رگ مچ دست: سبز

بپوشید: سفید، تمام رنگ های خنثی، تمام رنگ های جیغ

نپوشید: رنگ های پاستلی، قهوه ای، سرمه ای، مشکی

 

 

جمع بندی

افراد برای انتخاب رنگ زیرپوش به یا سیاه و سفید را انتخاب می‌کنند و یا رنگ هایی که مورد علاقه ی آنهاست. اما اغلب متوجه می شوند که این رنگ ها خیلی هم به آنها نمی آید. نحوه انتخاب رنگ مناسب پوست یک هنر است. شما اگر پولدارترین هم باشید و گرانترین زیرپوش ها را هم بخرید، اگر ندانید که کدام زیرپوش مناسب رنگ شماست همه چیز خراب می‌شود. کافیست شما مشخصات پوست خودتان را پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)