زیرپوش تنک تاب پنبه پلی استر کبریتی مردانه

«زیرپوش

تنک تاب پنبه پلی استر کبریتی مردانه»

زیرپوش‌ها بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مهم هستند. اگر در زمان خرید نسبت به جنس و مدل زیرپوش‌تان دقت لازم را انجام بدهید، ایستایی و فرم لباس اصلی‌تان بهتر و زیباتر می‌باشد. اصولا لباس های زیر چون دیده نمی‌شوند و در معرض دید نیستند به آنها اهمیت داده نمی‌شود. ولی باید دقت کنید که این دسته از پوشاک بسیار با‌ اهمیت و برای سلامتی و حتی زیبایی افراد نقش بسزایی دارند.

در زیرپوش تنک تاب پنبه پلی‌استر کبریتی از الیاف پنبه ارگانیک استفاده شده که این نوع الیاف از برترین الیاف برای تولید لباس زیر می‌باشد. در صورتی که از جنس پنبه ای استفاده می‌کنید حتما مطلب مربوط به پنبه را مطالعه کنید. در این نوع زیرپوش درصدی از پلی‌استر نیز وجود دارد که به نسبت پنبه 65% و پلی‌استر 35% بکار رفته است.

این محصول درحال حاضر با رنگ سفید، به صورت تکی (زیرپوش) و بسته ای (شورت و زیرپوش) در بازار موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه زیرپوش مردانه مراجعه کنید.

این زیرپوشها در سایزهای L/XL موجود می‌باشد. این نوع زیرپوش با داشتن یقه خشتی گزینه خوبی برای پیراهنهای آستین کوتاه و آستین حلقه‌ای و یقه باز و اسپرت می‌باشد. تنک تاب کبریتی با داشتن مقداری پلی‌استر حالت اندامی داشته و مدلی زیبا و راحت برای لباسهای مجلسی و رنگ روشن می‌باشد. در مورد انتخاب تنک تاب و رکابی، سلیقه فرد تاثیر بیشتری در خرید دارد.

در شستشوی لباس زیر باید دقت کنید که دوام لباس‌ زیر مردانه بیش از هر چیزی به شستن با دست بستگی دارد . انداختن‌ در لباسشویی هم تنها با قرار دادن آنها در کیسه توری و بدون حالت خشک‌کن قابل قبول است، در غیر این صورت این لباس‌ها با مداومتی که در پوشیدن آنها هست، کمتر از یکماه دوام می‌آورند.

پس بهترین کار، شستن آنها با دست در آب خنک است. لباس‌های زیر همرنگ را با هم بشویید تا رنگ پس ندهد و بعد از شست‌وشو با فشار دست، آب آنها را بگیرید و آویزان کنید. با این کار مدت زیادی از این لباس‌ها با شکل و ظاهر سالم استفاده خواهید کرد.

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

برای مشاهده زیرپوش تنک تاب برروی عکس کلیک کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)