زیرپوش رکابی کلاسیک مردانه پنبه ای

«زیرپوش رکابی مردانه ارگانیک آنتی باکتریال»

زیرپوش‌ رکابی مردانه یکی از انواع لباس زیر مردانه است که از دیرباز به عنوان یکی از جذاب ترین و مورد پسند ترین لباس زیر مردانه در بین مردان به خصوص بازیگران و ورزشکاران مرد بوده است. اگر در زمان خرید نسبت به جنس و مدل زیرپوش‌تان دقت لازم را انجام ندهید، ممکن است در ایستایی و فرم لباس اصلی‌تان دچار مشکل شوید. اصولا لباس‌ زیر مردانه چون دیده نمی‌شود و در معرض دید نیست به آنها اهمیت داده نمی‌شود. ولی باید دقت کنید که این دسته از پوشاک بسیار با اهمیت و برای سلامتی و حتی زیبایی افراد نقش بسزایی دارند.

انواع زیرپوش رکابی کیان تن پوش از نظر جنس پارچه:

  1. زیرپوش رکابی کلاسیک مردانه پنبه‌ای

 زیرپوش رکابی پنبه از الیاف پنبه ارگانیک آنتی باکتریال استفاده شده که این نوع الیاف از برترین الیاف برای تولید لباس زیر است. در صورتی که از جنس پنبه‌ای استفاده می کنید حتما مطلب مربوط به پنبه را مطالعه کنید.

لباس زیر پنبه ای :

واضح است که بهترین زیرپوش رکابی، زیرپوش‌ رکابی نخی (پنبه ای)می‌باشد. این زیرپوشها باعث می‌شوند که حداکثر جذب عرق را داشته باشند و امکان باقی‌ماندن رطوبت حاصل از تعریق بدن را یه خوبی جذب و بروز ناراحتی‌ و حساسیت پوستی را به حداقل برسانند. باقی ماندن رطوبت عرق روی پوست می‌تواند باعث ایجاد برخی از انواع قارچ‌های پوستی می‌شود. انتخاب درست لباس زیر رکابی می‌تواند در احساس راحتی روزانه هر فرد موثر واقع شود. زیرا زیرپوش رکابی نامناسب فرد را در طول روز کلافه و خسته می‌کند. زیرپوش‌ها به عنوان عرق‌گیر و جذب رطوبت بدن استفاده می‌شوند.

سایز بندی در زیرپوش رکابی:

زیرپوش رکابی در سایزهای (M/L/XL/2XL/3XL) موجود می‌باشد. این نوع زیرپوش با داشتن یقه نسبتا باز و حلقه آستین باز (رکاب) گزینه خوبی برای پیراهن‌های آستین کوتاه و یقه باز مانند تی شرت می‌باشد. اگر گزینه راحتی و خنکی زیرپوش برایتان مهم است حتما از زیرپوش رکابی کلاسیک پنبه استفاده کنید. از زیرپوش‌های رکابی رنگی در زیر پیراهن‌های رنگی نیز استفاده می‌شود که در صورت بیرون آمدن از زیر پیراهن دید بدی ایجاد نکند.

آیا برایتان سوال پیش آمده که بین،زیرپوش نیم آستین یا زیرپوش رکابی کدام بهتر است؟

درپاسخ باید گفت انتخاب نوع زیرپوش مردانه رکابی یا نیم آستین‌، به خود فرد بستگی دارد. برای افرادی که تعریق بدنشان خیلی زیاد است، زیرپوش نیم آستین‌ مناسب‌تر است زیرا آستین زیرپوش نیم آستین مقداری زیادی از این تعریق را جذب می‌کند و مانع از انتقال رطوبت حاصل از عرق کردن به لباس رو میشود. اما اگر تعریق بدنتان زیاد نیست،‌ می‌توان بدون دغدغه از زیرپوش رکابی مردانه استفاده کرد . ولی در کل این مساله میتواند به سلیقه فرد نیز بستگی داشته باشد.

رنگرزی:

زیرپوش مردانه
Jet dyeing machine

 

در رنگرزی لباس زیر های کیان تن پوش (زیرپوش و شورت) نهایت دقت و کیفیت صورت گرفته تا محصولی بدون حساسیت، کاملا بهداشتی و سازگار با هر نوع پوستی تولید تا به دست شما مصرف کنندگان عزیز برسد.رنگهای بکار رفته در لباس زیر های کیان تن پوش از بهترین رنگهای اروپایی با بالاترین استانداردهای جهانی و کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و با ثبات و شفافیت بالا می باشد. علت دقت کیان تن پوش به این مسئله، اهمیت آن به سلامت و بهداشت فردی و سلامت جامعه می باشد زیرا رنگهای بی کیفیت می تواند باعث آلرژی، حساسیت و بیماری های پوستی در فرد نماید.

رنگ بندی در کیان تن پوش :

استاندارد لباس زیر ها از دیر باز رنگ سفید بوده است اما با توجه به گسترش علایق مصرف کنندگان عزیز کیان تن پوش این محصول با رنگهای سفید، آبی فیروزه ای، زرد، آبی، مشکی، قرمز، سورمه ای،… و بسیاری رنگ های دیگر که متناسب با فصل و رنگ های سال می باشند تولید میشود که می توان متناسب با رنگ لباس هایتان رنگ مورد نیازتون را بپوشید و دغدغه دیده شدن آن را از زیر لباستان را نداشته باشید.

 

انواع مدل های زیرپوش رکابی :

  1. زیرپوش رکابی کلاسیک

  2. زیرپوش رکابی تنگ تاپ

  3. زیرپوش رکابی Tبک (قهرمانی)

  4. زیرپوش رکابی یقه اسپورتی

از دیرباز تاکنون در کیان تن پوش، زیرپوش رکابی به صورت کلاسیک تولید می‌شده است ولی با احساس نیاز مدل تنگ تاپ نیز به سبد محصولات کیان تن پوش اضافه شده است و به زودی نیز در صورت است

سایز بندی :

این زیرپوشها در سایزهای M/L/XL/2XL/3XL موجود می باشد. این نوع لباس زیر مردانه با داشتن نیم آستین گزینه خوبی برای پیراهنهای آستین بلند و مجلسی است تا لکه‌های عرق بر روی لباس مشخص نشود. اگر گزینه راحتی و خنکی زیرپوش برایتان مهم است حتما از زیرپوش نیم آستین کلاسیک پنبه استفاده کنید.

شستشو لباس زیر :

در شستشوی لباس زیر مردانه باید دقت کنید و آن را طبق دستور العمل های ذکر شده در بسته بندی محصول شسته شود چنانچه تمایل به خواندن دستورالعمل شستشو دارید میتوانید مهمترین نکات شستشوی لباس زیر(شورت و زیرپوش و …) را مطالعه نمایید.

نکات مهم در شستشو لباس زیر مردانه :

– شستشو در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

– خشک کردن لباس زیر، زیر نور آفتاب

– در صورت عدم دسترسی به آفتاب، استفاده از اتو

– عدم شستشو با دیگر لباس‌ها

– عدم شستشو با لباس‌های رنگی

– عدم چلاندن لباس زیر، جهت حفظ دوام دوخت

پس بهترین کار، شستن آنها با دست در آب ۳۰ یا۴۰ درجه است. لباس‌ زیر هم‌رنگ را با هم بشویید تا رنگ پس ندهد و بعد از شست‌وشو با فشار دست، آب آنها را بگیرید و آویزان کنید. با این کار میتوان به خوبی از لباس زیر هایمان مراقبت کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه شورت مردانه مراجعه کنید.

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

زیرپوش رکابی کلاسیک مردانه ساده پنبه
زیرپوش رکابی کلاسیک مردانه ساده پنبه
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)