شورت نیم پا پنبه لاکرای ساده مردانه

شورت نیم پا مردانه پنبه ارگانیک آنتی باکتریال

شورت ترانک (Trunks) به سرعت تبدیل به یک مدل مورد علاقه برای لباس زیر در میان مردان شد. چرا؟مدل برش Trunks یک ترکیبی از brief و boxer brief بدون پارچه پشتی است (به عبارت دیگر

boxer briefs با پاها کوتاه و یک برش با ظاهر مربعی شکل است). اگر اسلیپ ها (brief) را دوست دارید، اما می‌خواهید چیزی کمی متفاوت را امتحان کنید، باید شورت نیم پا کیان تن پوش (Trunks) را ها را امتحان کنید.

اهمیت شورت:

شورت، لباس زیریست که در سلامت و بهداشت فرد نقش بسزایی دارد. شورت به علت تماس مستقیم و طولانی مدت با پوست بدن و حفظ گرما و رطوبت در ناحیه تناسلی می تواند تولید بیماریهای قارچی وعفونتهای مزمن پوستی کند. لذا در انتخاب و تعویض شورت باید نهایت دقت و اهمیت را قائل شد.

پارچه:

شورت نیم پا پنبه لاکرای کیان تن پوش، ترکیبی از الیاف پنبه ارگانیک انتی باکتریال 96% و الیاف کشسان لاکرا 4% (لاکرا تنها برای کشسانی و پوشش بهتر است و تغییری در ماهیت پنبه ندارد.) می باشد که در یک بسته بندی 2 تایی با رنگ بندی زیبا و جذاب در سایزبندی کامل (M/L/XL/2XL/3XL) برای شما دوستداران همیشگی کیان تن پوش به ارمغان آورده است.

شورت (نیم پا پنبه لاکرا) کیان تن پوش با با استفاده از پنبه (رینگ شانه COM4)ارگانیک و با دانش فنی به روز و دانش و علم نانو ذرات به تکنولوژی آنتی باکتریال دست پیدا کند و محصولی با کیفیت بالا تولیدکرده تا بتواند به بزرگترین چشم انداز خود یعنی حفظ سلامت و بهداشت جامعه نزدیک تر شود.

لازم به ذکر است که درصد پائین لاکرای موجود در انواع لباس زیر به خاطر ایجاد کشسانی و خوش فرمی آن در بدن می باشد تا علاوه بر حفظ جنس پنبه ای لباس ، پوششی زیباتر و جذابتر برای بدن باشد.

 رنگرزی:

زیرپوش مردانه
زیرپوش مردانه

در رنگرزی لباس زیر های کیان تن پوش (زیرپوش و شورت) نهایت دقت و کیفیت صورت گرفته تا محصولی بدون حساسیت، کاملا بهداشتی و سازگار با هر نوع پوستی تولید تا به دست شما مصرف

کنندگان عزیز برسد.رنگهای بکار رفته در لباس زیر های کیان تن پوش از بهترین رنگهای اروپایی با بالاترین استانداردهای جهانی و کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و با ثبات و شفافیت بالا می باشد.

علت دقت کیان تن پوش به این مسئله، اهمیت آن به سلامت و بهداشت فردی و سلامت جامعه می باشد زیرا رنگهای بی کیفیت می تواند باعث آلرژی، حساسیت و بیماری های پوستی در فرد نماید.

 

انتخاب شورت مناسب اندام شما:

در انتخاب شورت شاید فکر کنید مدل آن اهمیت زیاد ندارد اما شما میتوانید در مقاله … مدل بدن خودتون بشنایسد و مدل مناسب تر خود را انتخاب کنید .درمورد شورت، بهداشت و حفظ سلامت فرد اهمیت بسزایی دارد. از موارد دیگری که در مورد شورت اهمیت ویژه ای دارد جنس آن (ترجیحا پنبه ای باشد) و تعویض به موقع ( تعویض لباس زیر حداقل یک مرتبه در روز) و شستشوی دقیق و منظم شورت می باشد.

سایز بندی :

این زیرپوشها در سایزهای M/L/XL/2XL/3XL موجود می باشد. این نوع لباس زیر مردانه با داشتن نیم آستین گزینه خوبی برای پیراهنهای آستین بلند و مجلسی است تا لکه‌های عرق بر روی لباس مشخص نشود. اگر گزینه راحتی و خنکی زیرپوش برایتان مهم است حتما از زیرپوش نیم آستین کلاسیک پنبه استفاده کنید.

خوب است بدانید، یکی از نکات مهم در دنیای مد اینست که با قرار دادن زیر پوش در شورت از آویزان شدن پیراهن و دست و پا گیر شدن لباس ها جلوگیری می شود. همانطور که گفتیم، انتخاب مدل شورت، کاملا سلیقه ای می باشد ولی شورت نیم پا را  اکثرا  قشر جوان پسندیده و برای استفاده زیر شلوارک و شلوارهای تنگ گزینه مناسبی می باشد.

رنگ بندی در کیان تن پوش :

استاندارد لباس زیر ها از دیر باز رنگ سفید بوده است اما با توجه به گسترش علایق مصرف کنندگان عزیز کیان تن پوش این محصول با رنگهای سفید، آبی فیروزه ای، زرد، آبی، مشکی، قرمز، سورمه ای،… و بسیاری رنگ های دیگر که متناسب با فصل و رنگ های سال می باشند تولید میشود که می توان متناسب با رنگ لباس هایتان رنگ مورد نیازتون را بپوشید و دغدغه دیده شدن آن را از زیر لباستان را نداشته باشید.

نکات مهم در شستشو لباس زیر :

– شستشو در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

– خشک کردن لباس زیر، زیر نور آفتاب

– در صورت عدم دسترسی به آفتاب، استفاده از اتو

– عدم شستشو با دیگر لباس‌ها

– عدم شستشو با لباس‌های رنگی

– عدم چلاندن لباس زیر، جهت حفظ دوام دوخت

همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد علائم شستشوی لباس ها و لباس زیر و نکات شستشوی لباس زیر به مقالات مرتبط با آن مراجعه و مطالعه نمایید.

 

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

پک دو عددی شورت نیم پا مردانه
برای مشاهده شورت نیم پا روی عکس کلیک کنید
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)