شورت پادار پنبه کلاسیک ساده مردانه

شورت پادار مردانه پنبه ارگانیک آنتی باکتریال

شورت پادار لباس زیری آزاد و راحت در پا است به طوری که قابلیت چسبندگی کمتر در پا دارد و تنفس بیشتری برای پوست ایجاد میکند،کیان تن پوش شما را به خواندن این مقاله دعوت میکند

بسیاری از شورت‌های پادار (باکسر ها)  به مصرف کنندگان این اجازه را می‌دهد که با حداکثر سهولت آن را ار پا درآورده و لباس زیر خود را تعویض کنند. همچنین سبک‌های شورت‌های پادار (BOXER) متنوع هستند و شامل لباس زیرهایی نبز که ممکن است مورد استفاده پدربزرگتان باشد تا لباس های شیک تر،مدرن تر و مناسب تر است می‌شوند.

اهمیت شورت در بین لباس زیر ها:

شورت لباس زیریست که در سلامت و بهداشت فرد نقش بسزایی دارد. شورت به علت تماس مستقیم و طولانی مدت با پوست بدن و حفظ گرما و رطوبت در ناحیه تناسلی می تواند تولید

بیماریهای قارچی و عفونتهای مزمن پوستی کند. لذا در انتخاب و تعویض شورت باید نهایت دقت و اهمیت را قائل شد.

رنگبندی و سایزبندی شورت پادار کیان تن پوش:

شورت پادار مردانه کیان تن پوش، از الیاف پنبه ارگانیک می باشد که در یک بسته 2 تایی با رنگ بندی زیبا و متنوع در سایزبندی کامل (M/L/XL/2XL/3XL/4XL) برای شما مصرف کنندگان عزیز آماده شده است.

شورت های پادار پنبه کیان تن پوش چه مدل کلاسیک و چه مدل های اسپورت و قاپکدار، علاوه بر رنگ سفید،رنگ های سرمه ایی،آبی،قرمز،بادمجانی،… و بسیاری رنگ بندی متنوع و جذاب و

همچنین شورت پادار چاپی کیان تن پوش طرحهای متنوع برای کلیه سلیقه ها را پوشش می دهد.

رنگرزی پارچه:

در رنگرزی لباس زیر کیان تن پوش (زیرپوش و شورت) نهایت دقت صورت گرفته تا محصولی بدون حساسیت و با رنگ های ثابت تولید و به دست مصرف کننده برسد. این رنگها از بهترین رنگهای اروپایی با بالاترین استانداردهای جهانی و کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و با ثبات و شفافیت بالا می باشد.

علت دقت کیان به این مسئله، اهمیت آن به سلامت و بهداشت فردی می باشد زیرا رنگهای بی کیفیت می تواند تولید آلرژی در فرد نماید.

انتخاب شورت:

برای انتخاب شورت مورد نظرتان میتوانید مقاله نوشته شده در مورد شناخت انواع تیپ و مدل بدن در سایت کیان تن پوش را مطالعه نمایید و همچنین در نظر داشته باشید که ، بهداشت و حفظ سلامت فردی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

از موارد دیگری که در مورد شورت اهمیت ویژه ای دارد جنس آن است که ترجیحا باید پنبه ای باشد(مقاله نوشته شده در مورد انواع پارچه و کاربرد آن را مطالعه نمایید)

همچنین تعویض به موقع لباس زیر به خصوص شورت ( تعویض لباس زیر باید حداقل یک مرتبه در روز باشد) و همچنین شستشوی دقیق و منظم (میتوانید مقاله روش های شستشو لباس زیر را مطالعه کنید) می باشد.

برند کیان تن پوش،از همان ابتدای تولد خود هدف و چشم انداز سازمان خود را بر تکریم مشتریان عزیز خود بنا نهاده است و همواره سعی بر آن داشته است که محصول با کیفیت و در خور وقار و اصالت مصزف کنندگان خود و با نگاهی جهانی پا به عرصه توبید نهاده است.

برای شستشو لباس زیر این نکات را درنظر بگیرید:

– شستشو در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

– خشک کردن لباس زیر، زیر نور آفتاب

– در صورت عدم دسترسی به آفتاب، استفاده از اتو

– عدم شستشو با دیگر لباس‌ها

– عدم شستشو با لباس‌های رنگی

– عدم چلاندن لباس زیر، جهت حفظ دوام دوخت

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

شورت پادار کلاسیک قاپکدار مردانه ساده پنبه سفید
شورت پادار کلاسیک قاپکدار مردانه ساده پنبه سفید
شورت پادار کلاسیک مردانه ساده پنبه
شورت پادار کلاسیک مردانه ساده پنبه

www.kiantp.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)