شورت پنبه ای

انتخاب درست یک لباس زیر تا حد زیادی به جنس آن بستگی دارد. لباس زیر همچنین در سلامت ناحیه تناسلی شما ارتباط زیادی دارد. تقریباً همه ی ما می‌دانیم بهترین پارچه برای لباس زیر و مخصوصا شورت، شورت پنبه ای است. اما آیا می‌دانید چرا لباس زیر پنبه ای سالم ترین انتخاب است؟

 

 

آشنایی با شورت پنبه ای

لباس زیر چون مستقیماً با پوست بدن در تماس است باید حتماً در انتخاب آن خیلی دقت کنیم. یک شورت پنبه ای تقریباً شما را از شر عفونت ها، خارش و سوزش و بسیاری مشکلات پوستی راحت می‌کند. شورت پنبه‌ ای در بین جنس هایی که هنگام خرید لباس زیر به شما معرفی می‌کنند مناسب تر است. شورت پنبه‌ ای اغلب بصورت ساده و راحت طراحی می‌شود که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید لباس زیر مردانه مراجعه کنید.

مزایای استفاده از شورت های پنبه ای

 

 

پیشگیری از عفونت

عفونت قارچی در بسیاری از خانم ها شایع است و می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. در حالی که عفونت قارچی در بسیاری از افراد به دلایل متفاوتی رخ می‌دهد، اما گاهی اوقات به نوع لباس زیر آنها مربوط می شود. لباس زیر تولید شده از لاتکس یا پلی استر باعث رشد قارچ در قسمت ناحیه تناسلی می‌شود. گرما و رطوبت همچنین به رشد بیش از حد قارچ دراین قسمت کمک می کند. پوشیدن شورت های پنبه‌ ای به ناحیه تناسلی شما کمک می کند به این صورت که جریان هوا را تهویه کرده و رشد عفونت را از بین می‌برد. لباس های زیر ساخته شده از مواد مصنوعی می توانند رطوبت و گرما را به دام بیندازند و به مکانی مناسب برای رشد قارچ کمک کنند.

راحتی و آسایش

مهمترین ویژگی شورت های پنبه‌ ای از نظر افراد شاید همین نرمی و راحت بودن آن است. قطعاً همین ویژگی مهمترین دلیل استفاده از پنبه در لباس زیر و زیرپوش ها است.

دوام

شورت پنبه‌ ای مقاومت خوبی دارد. کم پیش می‌آید که شورت پنبه ای شکافته یا پاره شود. آیا می‌دانستید در هنگام خیس شدن 30 درصد هم مقاومت آن بیشتر می‌شود.

ضد خارش

خارش یکی دیگر از علائم ناخوشایند پوشیدن لباس زیر است که جنس آن پنبه ای نیست. احساس خارش می تواند شروع عفونت یا اختلال در تعادل pH طبیعی باشد.

ضد بو

شورت های پنبه ای بخاطر تهویه همچنین می تواند از تجمع رطوبت و بو و ایجاد باکتری جلوگیری کند. پنبه رطوبت اضافی را جذب می کند و گرمای جمع شده را از آن منطقه خارج می‌کند. پنبه تنها ماده ای است که هنگام خیس شدن قوی‌تر می شود و پس از استفاده به راحتی استرلیزه می شود. پوشیدن شورت پنبه‌ ای در فصل تابستان یا در زمانی که رطوبت بالا باشد، بسیار مهم است. این بهترین زمان برای بروز عفونت های قارچی، خارش و بو است. اگر شورت پنبه‌ ای نمی‌پوشید، توصیه می‌کنیم از پوشیدن لباس زیر در شب کاملاً خودداری کنید. استفاده از شورت پنبه ای یا درآوردن لباس زیر غیرپنبه‌ای باعث خشک ماندن ناحیه تناسلی در طول شب می شود.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شورت های پنبه ای می توانید به صفحه خرید لباس زیر پنبه ای مراجعه کنید.

مواد ضد حساسیت

پنبه به طور طبیعی یک ماده ضد حساسیت است، که به کاهش سوزش کمک می‌کند. هنگام شستشوی شورت پنبه‌ ای باید مراقب باشید. شورت پنبه ای خود را بهتر است با مواد شوینده بدون عطر و رنگ بشویید. استفاده از نرم کننده پارچه نیز می تواند باعث تحریک پوست شود. اگر به رنگ‌ها حساس هستید، فقط لباس زیر پنبه‌ای سفید بخرید و بپوشید تا از تحریک و خارش ناشی از رنگ جلوگیری شود. بهتر است قبل از اینکه اولین بار لباس زیر را می پوشید، آن را بشویید.

تنوع در طرح

افراد شورت پنبه‌ ای را ترجیح می دهند زیرا در طراحی و شکل ظاهری متنوع است. شورت پنبه ای رنگ و طرح دارد. لباس‌های زیر پنبه ای فقط سفید نیستند، بلکه مخلوطی از رنگ‌ها و طرح ها هستند.

 

 

شستشوی شورت های پنبه ای

لباس زیر پنبه ای به رنگ های تیره و روشن را بهتر است جداگانه بشویید. شستشو با ماشین لباسشویی باید با آب گرم باشد. اگر ماشین لباسشویی شما خشک کن هم داشته باشد که دیگر ایده آل است. شورت پنبه ای لازم است در حرارت کم خشک شود. در غیر این صورت اگر از خشک کن استفاده کردید بهتر است آن را در سایه آویزان کنید و نه در آفتاب.

اگر با دست لباس زیرتان را می‌شویید. لباس زیر را با صابون ضد حساسیت بشویید. توصیه می کنیم برای شستن آنها از صابون ملایم و ضد آلرژی استفاده کنید زیرا هر ماده صابونی یا شیمیایی می تواند منجر به تحریک، خارش و واکنش های آلرژیک شود.

پس از شستشو، به مدت 30 دقیقه با حرارت کم خشک شود: یک پزشک به نیویورک تایمز گفت که خشک شدن 30 دقیقه یا اتو کردن پس از شستشو می تواند به حداقل رساندن باکتری های جدیدی که در حین شستشو جمع شده اند کمک کند.

اگر با هم اتاقی یا خانواده زندگی می‌کنید، لباس های زیر را با لباس‌های آنها مخلوط نکنید، باکتری هایی که در ماشین لباسشویی شما شنا می کنند بسیار مضر هستند.

همچنین شورت کثیف را با شورت ها یا شلوارهای دیگر مخلوط نکنید، این امر به ویژه برای افرادی که لباس هایشان را کمتر می‌شویند بسیار مهم است. یک شستشوی جداگانه انجام دهید تا میزان باکتری ها کمتر شود و از انتقال آلودگی جلوگیری شود.

 

 

خرید شورت‌های پنبه ای

هنگام خرید شورت پنبه‌ ای حتماً توجه داشته باشید که از اندازه خودتان کمی بزرگتر باشد. چون ممکن است پس از شستن سایز آن کوچکتر شود و یا اگر شما خودتان پارچه خریدید تا لباس زیر بدوزید قبل از هر کاری آن را بشوئید تا میزان آب رفت آن مشخص شود. فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش انواع لباس زیر مردانه و زنانه از جنس پنبه همراه با کیفیت و تنوع بالا به شما عرضه می‌کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا هرآنچه را که مدنظرتان است بیابید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

جمع بندی

پوشیدن شورت پنبه ای مزایای بسیار زیادی را شامل می شود. از آنجایی که این جنس از پارچه ضد حساسیت است یکی از بهترین گزینه ها برای خرید لباس زیر به شمار می آید. شورت پنبه ای مثل یک محافظ یا عایق عمل می کند و با جذب رطوبت باعث می شود که از تجمع میکروب‌ها در لباس زیر جلوگیری شود. بر خلاف بسیاری از پارچه های مصنوعی، پنبه عرق بدن را جذب و آن را به هوا تبدیل می کند. همین ویژگی پارچه های پنبه ای که رطوبت را از پوست دور می کند و باعث خنکی بدن ما می شود، باعث شده که بعنوان بهترین پارچه برای دوخت لباس های زیر انتخاب شود.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه شورت مردانه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
‫5/5 ‫(1 نظر)