مدل های زیرپوش

زیرپوش مردانه یکی از پرکاربردترین لباس‌های زیر مردانه است. خرید زیرپوش مانند خرید هر لباس دیگری نیاز به رعایت اصول خاصی دارد. اما اکثراً تصور می‌کنیم چون دیده نمی‌شود پس اهمیت خاصی هم ندارد چه زیرپوشی بخریم. اما واقعیت این است که زیرپوش می‌تواند نقش مهمی در خوش پوشی شما داشته باشد. پس اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، چند دقیقه‌ای با ما همراه باشید.

 

 

انواع مدل های زیرپوش

زیرپوش رکابی یا تنک تاپ: تقریباً همه‌ی آقایان تجربه خرید زیرپوش رکابی دارند. برای خرید زیرپوش رکابی حتماً توجه کنید که بازوی ریزپوش متناسب با سایز بازوی خودتان باشد. توجه کنید که زیرپوش رکابی نمی تواند مانند زیرپوش یقه گرد یا زیرپوش یقه هفت عرق را جذب کند. بنابراین، اگر بیش از حد عرق می کنید، خرید زیرپوش رکابی انتخاب درستی نیست.

زیرپوش یقه گرد: می توانید هم بصورت تک بپوشید و هم روی آن لباس بپوشید. اگر بصورت تک می‌پوشید، مطمئن شوید زیر بغل لک نشده است. این مدل برای کسانی که عرق می کنند انتخاب خیلی خوبی هستند. عیب بزرگ سبک زیرپوش یقه گرد، خط گردن آن است. اگر قصد پوشیدن پیراهن دکمه دار دارید یادتان باشد که دکمه را تا بالا ببندید تا زیرپوش مشخص نشود.

زیرپوش یقه هفت: جایگزینی زیرپوش یقه گرد با زیرپوش یقه هفت راه حل خوبی برای مردانی است که می خواهند دکمه‌ی پیراهن خود را تا بالا نبندند. اگر زیرپوش را زیر لباس می‌پوشید سعی کنید که دیده نشود. خرید زیرپوش یقه هفت هم مثل زیرپوش یقه گرد به افرادی که زیاد عرق می‌کنند توصیه می شود.

زیرپوش آستین بلند: یک تی شرت نخی سبک با آستین های بلند مثل یک تی شرت عمل می‌کند. یعنی به صورت تکی هم می توانید آن را بپوشید. زیرپوش آستین بلند مثل یک پوشش اضافی برای هوای خنک عمل می‌کند.

اهمیت استفاده از زیرپوش و تأثیر مدل های زیرپوش

معمولاً آقایان عادت کرده اند که از زیرپوش یا رکابی مردانه زیر پیراهن و لباس خود استفاده کنند. طبیعتاً یکی از مزایای پوشیدن زیرپوش این هست که عرق بدن را جذب کند. بالاخره عرق کردن به خصوص در فصل گرما، و یا هنگام فعالیت زیاد یا ورزش کردن یک اتفاق معمولی است.

 

 

از طرف دیگر پوشیدن زیرپوش زیر لباس می‌تواند باعث شود که لباس کمی بهتر به تن بشیند و از این نظر هم پوشیدن لباس زیر می‌تواند کاربردی باشد.

یکی از نکات جالب که شاید تا حالا کمتر به آن دقت کرده باشیم این است که پوشیدن زیرپوش میتواند به افزایش عمر لباس کمک کند!

نکات مهم در خرید و توجه به مدل های زیرپوش

بهترین زیرپوش، زیر پیراهنی است که هر آنچه را بخواهید انجام دهد. اینکه چه کاری انجام دهد بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. اگر زیاد عرق می کنید، زیرپوش آستین دار ضد عرق بخرید. و دور رکابی و تنک تاپ را خط بکشید. اگر نوک سینه بزرگی دارید یا هدفتان از پوشیدن زیرپوش فقط خوش اندام تر دیده شدن است یک تنک تاپ یا رکابی بخرید. اگر یقه ی لباستان را کامل نمی بندید، زیرپوش یقه هفت بخرید. اگر یقه ی لباستان را کامل می بندید یا لباس رسمی می‌پوشید یا کراوات می‌زنید یقه گرد بخرید. اگر می‌خواهید با پوشیدن زیرپوش گرم‌تر شوید، زیرپوش آستین دار بخرید.

همه چیز به خواسته شما برمی‌گردد. اگر با در نظر گرفتن نیازهای خود خرید می‌کنید، می توانید دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید.

 

 

انتخاب زیرپوش مناسب

برای کمک به شما در هنگام مقایسه و تصمیم گیری زیرپوش متناسب با نیازهای شما، چند ویژگی اصلی را شناسایی کردیم که باید یکی دو دقیقه وقت بگذارید تا قبل از خرید به آنها فکر کنید:

بر اساس پیراهنی که می‌پوشید یقه زیرپوش را انتخاب کنید. به همین راحتی انتخاب شما برای خرید زیرپوش مناسب مشخص می‌شود.

یقه هفت

این نوع زیرپوش، مناسب افرادیست که دکمه پیراهن خود را تا بالا نمی بندند. چون یقه زیرپوش در این مدل یقه مشخص نمی شود. حالا اگر نگران نشان دادن بیش از حد قفسه سینه با این زیرپوش هستید، باید بدانید که زیرپوش های یقه هفت به طور معمول در دو نوع مختلف وجود دارد: یقه هفت کم عمق، و یقه هفت عمیق.

یقه گرد

شبیه تیشرت هستند. بهتر است زیر پیراهن های رسمی پوشیده شوند. چون برای لباس رسمی یقه پیراهن را تا انتها می بندید. یا کراوات می زنید و بازهم دکمه های پیراهن کاملاً بسته می‌شود و یقه دیده نمی شود. البته زیرپوش یقه گرد را می توانید بصورت تک بعنوان لباس راحتی در جمع های صمیمی بپوشید و یکی از مدل های زیرپوش است که قابلیت تک پوشی را نیز دارد.

 

 

زیرپوش رکابی

زیرپوش رکابی یا تنک تاپ را بهتر است با لباسی بپوشید که ضخیم یا آزاد باشد، چون در این صورت است که خط دوخت و حلقه آستین آن از زیر لباس معلوم نمی شود.

رکابی یا زیرپوش؟

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که پوشیدن زیرپوش‌های رکابی بهتر است یا آستین‌دار؟ در پاسخ باید بگوییم انتخاب نوع زیرپوش رکابی یا آستین‌دار، به خود فرد بستگی دارد.

برای افرادی زیاد عرق می‌کنند، زیرپوش‌های آستین‌دار مناسب‌تر است زیرا آستین زیرپوش مقداری از این تعریق را جذب می‌کند.

اما اگر جز آن دسته افرادی هستید که زیاد عرق نمی‌کنید،‌ می‌توانید بدون دغدغه از زیرپوش‌های رکابی استفاده کنید.

 

 

قیمت عمده زیرپوش

قیمت زیرپوش در تولیدی ها همیشه ثابت نیست. افرادی که در بخش فروش عمده زیرپوش مردانه فعالیت دارند همیشه قیمت خود را بر اساس میزان سفارش مشتری تعیین می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی یک عمده فروش زیرپوش حفظ قیمت برای تمام سطوح سفارش است.

جمع بندی

خرید زیرپوش اگرچه ممکن است از همان آغاز کار آسان به نظر برسد، اما انتخاب بهترین زیرپوش برای افراد کار راحتی نیست. گزینه ها و ویژگی‌های بسیاری وجود دارد که از لحاظ شکل، اندازه، جنس و یقه متفاوت هستند. با این حال، مطمئن باشید توضیحاتی که خواندید همه‌ی آن چیزی بود که برای خرید زیرپوش مردانه و شناخت مدل های زیرپوش به آن احتیاج دارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)