پوشیدن لباس زیر

بسیار عجیب است، اما جالب است بدانید در فرهنگ غربی سبک نپوشیدن لباس زیر در مردان با نام کماندو معروف شده است. کماندو کلمه‌ای به معنای سرباز آماده و آموزش دیده است و در این جا هم آمادگی برای ابراز تمایلات جنسی را نشان می‌دهد. در خود خانواده‌های غربی نیز مخالفت شدیدی با این ژست جدید به عمل آمده است و برای اثبات ضرورت پوشیدن لباس زیر مقالات پزشکی متعددی نگاشته شده است. در این متن قصد داریم چند مورد از این دلایل را برایتان بیاوریم. امیدوارم خواندن این مطالب برای آقایان مفید باشد. البته این دلایل محدود به آقایون نیست و خانم‌ها نیز باید آن را رعایت کنند. مطمئناً تبدیل شدن به کماندو به شما احساس آزادی بیان می‌دهد اما با توجه به خطرات آن کار عقلانی به نظر نمی‌رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لباس زیر مردانه مراجعه کنید.

1. Chafing یا ساییدگی پوست ران بعلت عدم پوشیدن لباس زیر

Chafing یک عارضه پوستی است که به دلیل مالیده شدن پوست بدن با یک پوست دیگر یا پارچه به مدت طولانی رخ می‌دهد. شلوارهای جین و کتان در کشاله ران و نقاط ظریف بدن سبب ساییدگی می‌شوند. لباس زیر می‌تواند سبب شود تا مردان با این مشکل رو به رو نشوند. لباس زیر از الیاف پنبه و پلی استر تولید می‌شود که بسیار نرم است و یک مانع در برابر لباس‌های زبر شما به حساب می‌آید. البته این مسئله مختص آقاها نیست و خانم‌ها نیز برای آسایش بیشتر بهتر است، این نکته را رعایت کنند. شما با تبدیل شدن به کماندو احتمال این عارضه پوستی درد آور را به وجود می‌آورید و پوستتان را در معرض خطر فرار می‌دهید.

2. tinea cruris یا پینه بستن و پوسته پوسته شدن پوست

مطمئناً شما دوست ندارید، بدنتان پینه ببندد و پوسته پوسته شود. تینیا کروریس نوعی عفونت پوستی است که خود را به شکل پینه بستن پوست و پوسته پوسته شدن آن نشان می‌دهد. علت این عفونت پوستی رطوبت بدن یا پوشیدن لباس‌های تنگ هست، عرق و رطوبت را جذب می‌کند و از این رو می‌تواند برای حفظ سلامت پوست شما مفید باشد. اگر جنس لباس زیر خود را از نوع پارچه‌های ضد عرق انتخاب کنید، رطوبت عرقتان کاملاً تبخیر می‌شود و پوستی لطیف خواهید داشت. با پوشیدن لباس زیر از پوستی زیبا و سالم برخوردار شوید.

3. تاثیرات روحی پوشیدن لباس زیر

لباس زیر یکی از ابزارهای است که در ایجاد جذابیت جنسی به بانوان و آقایان کمک می‌کند، بنابراین انتخاب رنگ‌های مناسب در آن می‌تواند روی شریک جنسی شما تأثیر گذار باشد و بدون آن شما یک فرد شلخته و بی ادب به نظر می‌رسید که برای نظافت خود و شریک جنسیش اهمیتی قائل نیست. لباس زیر اولین چیزی است که همیشه می‌پوشید و آخرین چیزی هست که از تن در می‌آورید، پس پوشیدن لباس زیر بر کیفیت زندگی شما تأثیر خواهد گذاشت. کماندو بودن این تجربه خوشایند را از شما می‌گیرد و زندگی برای شما و شریک جنسیتان کسل کننده خواهد بود.

4. جلوگیری از تشکیل لکه عرق با پوشیدن لباس زیر

احتمالاً بارها زنان و مردانی را مشاهده کرده‌اید که روی پشت، زیر بغل و پاچه‌ی لباس آن‌ها شوره بسته است. اگر شما از لباس‌های زیر استفاده کنید، چنین اتفاق مضحکی برایتان رخ نمی‌دهد و لباس‌های اصلیتان تمیز و بدون لکه باقی می‌ماند. علاوه بر این بعضی اوقات لکه حاصل از عرق کردن سبب تغییر رنگ کلی لباس می‌شود که در این شرایط لباس زیر یک محافظ خوب است. برای افزایش کیفیت زندگی خود بهتر است، انتخاب لباس زیرهای مناسب را در برنامه زندگی خود قرار دهید. با پوشیدن لباس زیر خوب بخوبی بدرخشید و فردی منظم در نگاه دیگران باشید.

5. افزایش بهداشت

خیلی از افراد پس از اتمام ادرار خود را با حوله یا کاغذ دستمالی تمیز می‌کنند، پرزهای موجود در ان ها می‌تواند برای شما مشکلات متعددی را به وجود بیاورد. علاوه بر این شما هرچقدر هم که کارتان را خوب انجام دهید، باز کمی آب باقی می‌ماند. اگر لباس زیر نپوشید، این آب تبدیل به شوره روی پاچه شما می‌شود. افراد کماندو نیز با این مشکل مواجه هستند، بنابراین برای حفظ حرمت خودتان بهتر است از زیر لباسی استفاده کنید. در ضمن عفونت‌های پوستی که از طریق باقی ماندن رطوبت به وجود می‌آید، می‌تواند به شریک جنسی‌تان نیز منتقل شود. برای رضایت هر چه بیشتر از زندگی زناشویی استفاده از لباس زیر برای مردان یک مسئله ضروری است.

6. جلوگیری از ایجاد احساس بد در بانوان با پوشیدن لباس زیر

بسیاری از شلوارهای پارچه‌ای و پنبه‌ای بعد از مدتی نازک می‌شوند و یا خود بسیارنازک هستند. پوشیدن لباس زیر در کنار این لباس‌های نازک می‌تواند پوششی بر روی بدنتان باشد و از خجالت کشیدن شما جلوگیری کند. با این روش دیگر افراد کمتر احساس می‌کنند، شما به آنان به عنوان ابزار خوش گذارانی نگاه می‌کنید. وقتی قدم می‌زنید، هیچکسی به شما بد نگاه نمی‌کند و انگشت نما نمی‌شوید. زنان قادر به دیدن Junior شما نیستند و شما سیگنال‌های جنسی ساطع نمی‌کنید. اینکار علی رغم ایجاد حس خوب در بانون از نگرانی خودتان نیز می‌کاهد. با لباس زیر بدون اضطراب قدم بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید شورت پنبه ای مراجعه کنید.

7. حفظ آبرو

این اتفاق برای آقایان بیشتر از بانوان محتمل است، فرض کنید شما زیپ شلوارتان را نبندید یا خراب شود بدون لباس زیر یک فاجعه بزرگ رخ می‌دهد و آبرویتان می‌رود، در این حالت اگر Underwear داشته باشید، Junior شما دیده نخواهد شد. در ضمن اگر شلوارتان تنگ یا کهنه است، با داشتن لباس زیر دیگر نگران ترکیدن پاچه شلوارتان نخواهید بود، چون شما چیزی دارید که باعث حفظ آبرویتان می‌شود. لباس زیر تعبیری دیگر از آسایش خیال است و برای حضور در یک محیط کاری بسیار ضرور است. اگر ضرورت آن برای شما مشخص نشده است، حالتی را فرض کنید که جلوی مدیر عامل نشسته‌اید، ناگهان پاچه شلوارتان می‌شکافد. مطمئناً در این لحظه اگر کماندو باشید، اخراج می‌شوید.

8. جذابیت جنسی و پوشیدن لباس زیر

برخی مردان فکر می‌کنند، کماندو بودن بیانگر حس قوی جنسی آن‌ها است، اما زنان اینطور فکر نمی‌کنند. زنان درباره مردان کماندو فکر می‌کنند، که آن‌ها برای جایگاه زن هیچ ارزشی نمی‌دهند. اگر شما دوست دارید قوای جنسی خود را به نمایش بگذارید، لباس‌های زیر با دوخت های خاص به شما کم خواهند کرد تا این کار را انجام دهید و به جذابیت جنسی مطلوب برسید. به این منظور می‌توانید لباس لامبادا مردانه را امتحان کنید، تا جذاب شوید. دوخت این شرت ها اندام جنسی شما را بسیار جذاب و فانتزی می‌کند و شما در آن برای همسرتان بسیار زیبا به نظر خواهید آمد.

9. افزایش عمر سایر لباس‌ها

لباس‌های زیر در زیر لباس‌های روی قرار می‌گیرند و علاوه بر جلوگیری از آسیب پوست شما از آسیب لباس‌های رویی شما نیز جلوگیر می‌کنند. لباس‌های زیر بسیار ارزان‌تر از لباس‌های روی هستند و هزینه کردن برای آن‌ها اقتصادی به نظر می‌رسد. لباس زیر از ایجاد شوره در لباس یا ترکیب رنگ در اثر عرق کردن جلوگیری کرده و می‌توان گفت آن‌ها پوست دوم شما خواهند بود. پوستی که نم و شوره نمی‌دهد و مهم‌تر از همه نشت نمی‌کند. آیا با این همه مضرات بازهم کماندو بودن خوب است؟

10. عدم نمایش آب منی

Junior مردان همواره نشت دارد و این گاهی بی اختیار رخ می‌دهد. مردان با افزایش سن با این شایعه بیشتر روبه رو هستند. بدون لباس زیر مناسب نشست آب منی مشخص شده و لباس رویی شما کثیف می‌گردد. در ضمن بوی بد آن نیز کاملاً قابل تشخیص هست و این به معنای یک رسوایی بزرگ برای شما است. پس با پوشیدن لباس زیر جلوی اتفاق بد را بگیرید. هیچکس یک مرد شلخته را که بوی ماهی گندیده می‌دهد دوست ندارد. با استفاد از لباس زیر تمیزتر باشید. کماندو بودن خوب است اما در هر شرایط و در هر محیطی قابل پذیرش نیست.

11. تغییر استایل

شما می‌توانید از لباس زیرهای کشی و گن‌ها استفاده کنید تا بافت چربی شما را پنهان کند، از این طریق شکمتان کوچکتر به نظر می‌آید و استایل پایین تنه شما جذاب‌تر خواهد شد. تغییر در پایین تنه کل استایل شما را تغییر می‌دهد و به همین خاطر یک جانشین برای عمل برداشت بافت چربی و رژیم‌های لاغری نیز می‌تواند باشد. مردانی که از اضافه وزن رنج می‌برند با استفاده از این روش می‌توانند لاغرتر به نظر بیایند و حتی لباس‌های مطلوبشان را بپوشند. با استفاده از این نوع پوشش در نظر همسرتان خوشتیپ ترین باشید.

12. راحتی و آرامش پوست با پوشیدن لباس زیر

بسیاری از پیروان کماندو راحتی را یکی از عوامل بهتر بودن آن می‌دانند. اما اگر کمی به موارد بالا فکر کنید، متوجه اشتباهی بزرگ می‌شوید. لکه‌های ایجاد شده روی لباس‌ها باید شسته شود، در برخی موارد اصلاً شستشو جواب نمی‌دهد. آیا افزایش هزینه خرید لباس و شستشوی آن بیانگر راحتی بیشتر است؟ پوست بدون داشتن لباس زیر آسیب‌های شدیدی را می‌بیند، آیا می‌توان گفت راحتی این درد را جبران می‌کند؟ به نظر می‌رسد پیروان سبک کماندو شدیداً در اشتباه هستند و این اشتباه می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد. انتخاب با شماست. پوشیدن لباس زیر و یک عمر راحتی یا کماندو بودن و داشتن دغدغه‌ی دائمی.

منابع:

منبع اول

منبع دوم

منبع سوم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
‫5/5 ‫(1 نظر)