شورت مردانه

 

  چگونه شورت مردانه را به درستی انتخاب کنم؟

 

شورت مردانه انواع گوناگونی از جمله باکسر (پادار)، اسلیپ یا بریف، ترانک (نیم پا) و باکسر بریف (پادار قاپکدار) را دارد. بسیاری فکر می‌کنند چون شورت در زیر شلوار قرارمی‌گیرد، پس از اهمیت چندانی برخوردار نیست؛ که این دیدگاه بسیار اشتباه است. شورت‌ها هرکدام برای دسته‌ای از مردان طراحی شده‌اند و با نوع خاصی از پوست سازگار هستند. انتخاب درست لباس زیر می‌تواند، بر میزان اعتماد به نفس و رضایت از زندگی مشترک مؤثر باشد. رضایت از زندگی نقش قابل توجهی را در سلامت روانی دارد. شورت مردانه از پوست، روان و شلوار شما حفاظت می‌کند، پس باید در انتخاب آن دقت‌های لازم صورت گیرد. شورتی که در دسترس تر است، یا از همه ارزان‌تر می‌باشد، واقعاً آنچه باید بخرید نیست. شورتی مناسب است که علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت عالی متناسب با اندام شما باشد و شما داخل آن راحت باشید. هرگز صبر نکنید تا همسرتان به عنوان هدیه برای شما لباس زیر بخرد، گاهی خودتان دست به کار خرید شوید. گاهی اوقات هزینه کردن بر روی لباس زیر می‌تواند نظر همسرتان را تغییر دهد. سبک لباس‌های زیر خود را تغییر دهید اما قبل از اینکار، این متن را تا انتها بخوانید. در این مقاله سعی کرده‌ایم، به تعداد زیادی از سؤالات مردان درباره شورت مردانه و لباس‌های زیر پاسخ دهیم.

 

  کدام شورت مردانه مناسب اندام من است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لباس زیر مردانه مراجعه کنید.

سایز بندی شورت های مردانهاگر مردی با اندام درشت هستید، استفاده از شورت‌های ترانک (نیم پا) و بریف اصلاً برای شما مناسب نیست، در عوض شورت باکسر (پادار) و باکسر بریف (پادار قاپکدار) یک انتخاب عالی برای شما است. شورت بریف کاملاً با اندام شما هماهنگ است و هرگز از زیر شلوارتان مثل افراد لاغر نمایان نخواهد شد. اگر شما مردی با اندام عضلانی هستید، خوشبختی مال شماست، چون تمام انواع شورت مردانه برای بدن شما مناسب است. اگر شما فردی لاغر هستید، از شورت‌های بریف استفاده کنید تا اندامتان بهتر به نظر برسد. اگر نمی‌دانید اندام شما در کدام دسته قرار می‌گیرد، شورت بریف باکسر (پادار) تهیه کنید. شورت بریف باکسر (پادار) با تمام اندام‌ها سازگار است و سبکی سنتی مدرن را تداعی می‌کند. اصالت شورت‌های باکسر (پادار) در کنار تنگی شورت‌های بریف حس جالبی دارد. البته این حس خوشایند بعدها می‌تواند کار دستتان بدهد و تولید مثل شما را با مخاطره روبه روکند.

  چه سایزی را بخرم؟

سایز های مختلف شورتشورت مردانه مانند همه لباس‌ها دارای سایزهای مختلفی هستند، که شما باید با توجه به سایز کمرتان شورت مناسب را انتخاب کنید. هر نوعی از شورت را که انتخاب کنید سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ را دارا است. سایز کمر کوچک با نماد M (Medium) برای افرادی با کمر 90 سانتی متر مناسب است و هر چه سایز به سمت سایز بزرگ می‌رود، این عدد نیز افزایش می‌یابد. بزرگ‌ترین سایز کمر با نماد 4XL (4X Large) شورت متعلق به سایز بزرگ با اندازه کمر 120 سانتی متر می‌باشد، اگر کمرتان بزرگتر است باید بیشتر بگردید. هرگز شورت مردانه را از سایز خود بزرگتر انتخاب نکنید؛ پوشیدن شورت‌های تنگ و سایز احساس لذت بخشی دارد و این حقیقتی انکار ناپذیر است. سایز لباس زیر خود را درست انتخاب کنید تا بیشترین لذت را ببرید.

  جنس الیاف شورت مردانه از چه جنسی باشد؟

شورت های مردانه پنبه ایالیاف استفاده شده برای شورت‌های مردانه از جنس پنبه، ابریشم، اسپندکس، نایلون، ویسکوز و لاکرا می‌باشد. البته دسته‌ای دیگر از پارچه‌ها موسوم به الستان نیز در تولید شورت مردانه استفاده می‌شود که حالت ارتجاعی دارد. ایران کشوری چهار فصل است و شما باید در هنگام خرید لباس زیر به آب و هوا توجه کنید. برای روزهای گرم تابستانی پنبه بهترین انتخاب است، در حالی که در روزهای زمستانی این الیاف باید جای خود را به لاکرا، فلانل و پشم بدهند. این الیاف بسیار گرم هستند و در فصل‌های سرد می‌توانند به خوبی شما را گرم کنند. علاوه بر آب و هوا، شما باید به حساسیت زا بودن الیاف نیز توجه کنید. پارچه‌های پنبه‌ای و نخی کمتر پوست را تحریک می‌کنند در حالیکه پارچه‌های نایلونی عکس این قضیه عمل می‌کنند و به خاطر همین مسئله نیز، بیشتر مردان و زنان در هنگام پوشیدن شورت‌های نایلونی و پلی استر عرق سوز می‌شوند. در هر حالت سعی کنید، شورت مردانه را از جنس الیاف طبیعی انتخاب کنید که با بدن شما بیشترین سازگاری را دارد.

 

  کدام برند شورت مردانه بهتر است؟

شورت مردانه در طرح های مختلفپاسخ دادن به این سؤال بسیار دشوار است، برخی مردان مداوم یک مدل و یک مارک شورت مردانه را استفاده می‌کنند و در این زمینه وسواس خاصی نیز دارند. بهترین پیشنهاد برای انتخاب برند مطالعه کیفیت پارچه به کار رفته در آن و امتحان چندین مدل از چندین مارک متفاوت می‌باشد. با استفاده از تجربه و اطلاعات یاد شده برندی را بیابید که در آن احساس راحتی کرده و پوست شما تحریک نشود. فراموش نکنید، در انتخاب خود اندکی سلیقه به خرج دهید. فراموش نکنید تنوع هم بخشی از زندگی است و همسرتان هرازگاهی دوست دارد همسرش لامبادا بپوشد و اورا بخنداند. تعصب بیش از حد به یک مارک می‌تواند شما را رنج دهد، چون ممکن است آن برند آن چیزی نباشد که شما به دنبال آن هستید. مجموعه کیان تن پوش همواره سعی بر این داشته تا بهترین لباس زیر را چه از نظر کیفیت و چه از نظر تضمین سلامت برای مصرف کنندگان خود فراهم آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید شورت پنبه ای مراجعه کنید.

  چه رنگی را انتخاب کنم؟

3 مرد که 3 مدل شرت مختلف به تن دارندلباس‌ها زیر در تنوع رنگ و طرح، طراحی شده‌اند و شما مجاز به استفاده از هرنگی هستید. اما باید در انتخاب رنگ لباس به خاطر داشته باشید رنگ‌های تیره بستر بهتری برای رشد عفونت‌ها ایجاد می‌کنند؛ پس تا جایی که می‌توانید روشن بپوشید. در ضمن سعی کنید شورت مردانه با ثبات رنگی بالا انتخاب کنید. لباسی که در اثر تعریق به بدنتان رنگ پس می‌دهد، اصلاً مناسب نیست. اندام‌های جنسی حساس‌تر از سایر قسمت‌های بدن هستند و نفوذ رنگ‌های شیمیای از این قسمت‌ها می‌تواند، مضرات بدی را به همراه داشته باشد. سعی کنید تا جایی که می‌توانید همه رنگ‌های شورت مردانه را امتحان کنید، تا رنگی که با پوست بدنتان هماهنگ‌تر است بیابید. رنگ لباس زیر نیز می‌تواند روی روحیه شما تأثیر بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه شورت مردانه مراجعه کنید.

شورت مردانه به چه نحوی شسته شود؟

مردی که یکی از شورت های پنبه ای به پا کرده استشورت مردانه نیز مانند سایر لباس‌ها است و شستشوی صحیح آن می‌تواند عمر آن را چندین برابر کرده و در حفظ سلامتی شما مؤثر باشد. شستشوی شورت از لحظه خرید آن شروع می‌شود، یعنی همین که به خانه رسیدید پیش از پوشیدن شورت مردانه جدید را بشوید. هرگز لباس زیر خود را با لباس زیر همسر و فرزندانتان نشوید، برای تمیز کردن لباس زیرهای سفید از وایتکس و مواد شیمیای که قابلیت جذب از طریق پوست را دارند، استفاده نکنید. لباس زیر را با آب داغ نشوید، چون بعضی از شورت‌ها دارای الیاف کشی هستند که آب داغ آن‌ها را خراب می‌کند. بهتر است، لباس‌های زیر را با صابون بشوید. در هنگام آبکشی، لباس‌های زیر دقت کنید و تا حد امکان اجازه باقی ماندن مواد شوینده را ندهید، چون باقیمانده مواد شیمیایی می‌تواند، سبب تحریک پوست شما شود و عفونت‌های را نیز به همراه داشته باشد. لباس‌های زیر برای شستن با ماشین لباسشویی طراحی نشده‌اند و در این حالت فقط چند ماه عمر می‌کنند.

  آیا مردان نیز باید لامبادا بپوشند؟

فیلتر و بوگیرلامبادا یا شورت مردانه با سایر انواع شورت کاملاً متفاوت است و برای موارد خاصی طراحی شده است. استفاده از لامبادا به طور مداوم چه برای زنان و چه برای مردان از لحاظ عفونت خطر آفرین است و استفاده از شورت‌های ساده در اغلب اوقات مناسب‌تر است. شورت‌های لامبادا تنها در زمان رابطه جنسی برای ایجاد اشتیاق در طرفین مفید هستند و با دوخت های جذاب خود، قدرت تحریک بانوان را نیز خواهد داشت. البته در ایران، احتمال اینکه بتوانید لامبادای مردانه را از بیرون تهیه کنید خیلی کم است و حتی خجالت کشیدن مانع شما خواهد شد. برای راحتی بیشتر می‌توانید این شورت مردانه فانتزی را از اینترنت تهیه کنید.

  آیا پوشیدن شورت مردانه تنگ باعث ناباروری می‌شود؟

مردی که شورت پادار به تن کرده استشاید غیر قابل باور باشد، اما تحقیقات حاکی از آن است که پوشیدن شورت‌های تنگ در دراز مدت مردان را نابارور می‌کند. البته این ناباروری به معنای عدم تولید اسپرم نیست. افرادی که از شورت مردانه تنگ استفاده می‌کنند به دلایلی که هنوز به طور کامل ریشه یابی نشده است با افت کیفیت اسپرم روبه رو هستند. بدن اسپرم تولید می‌کند، اما این اسپرم‌ها خود توان زنده ماندن به مدت چند ساعت و عمل لقاح را ندارند. داشتن تنوع در لباس زیر، تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی از عواملی است که می‌تواند این مشکل را رفع کند.

  آیا لباس زیر بر روی روحیه تأثیر گذار است؟

مطمئناً لباس زیر بر روحیه مردان نیز مؤثر است، هر چند این تأثیر کمتر از بانوان قابل مشاهده باشد. شورت مردانه و سایر انواع لباس زیر دارای رنگ بندی‌های متعددی هستند و این رنگ بندی در تحریک بصری انسان بسیار مفید است. ما به واسطه رنگ‌ها و طرح‌های مختلف حس‌های گوناگونی را تجربه می‌کنیم. لباس زیر نیز با تنوع در رنگ و طرح چنین قدرتی را دارا است و حتی اگر روی خود شماهم تأثیر نداشته باشد، برای همسرتان مهم است. سلامت پوست شما، خصوصاً پایین تنه به کیفیت شورت مردانه شما بستگی دارد و مطمئناً از تأثیر سلامت بر شادابی نمی‌توان چشم پوشی کرد. شرایطی را فرض کنید که عرق سوز شده‌اید، آیا باز هم حال و حوصله دارید؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
‫4.3/5 ‫(7 نظر)