لباس زیر مردانه

 

امروز پسران و مردان بین انتخاب لباس زیر مردانه و کماندو بودن (نپوشیدن لباس زیر برای جذابیت جنسی) در شک و تردید هستند. برای بسیاری از مردان انتخاب لباس زیر در اولویت قرار ندارد و خیلی عامیانه بگویم فاقد آداب مناسب در زمینه پوشیدن لباس زیر می‌باشند. لباس زیر مردانه و زنانه یک جنبه مهم از زندگی است و حذف آن به طور کامل و رعایت نکردن نکات بهداشتی در زمینه آن اثراتی منفی بر روی زندگی مشترک و فردی می‌گذارد. این لباس حتی می‌تواند روی آسایش شما در زمان پیری نیز مؤثر باشد، که خیلی‌ها از این حقایق غافل هستند و کماندو بودن را با تمام خطرات آن می‌پذیرند! سؤالات متعددی راجع به انتخاب لباس زیر از سوی مردانه وجود دارد، که قصد پاسخگویی به آن‌ها را داریم.

 

  انتخاب بین انواع لباس زیر مردانه

چندین مرد که لباس زیر های پنبه ای به تن دارندلباس زیر مردانه دارای سه دسته اصلی به نام های بریف یا اسلیپ، باکسر یا پادار و ترانک یا نیم پا می‌باشد. البته حالت‌های ترکیبی نیز وجود دارد. اگر شما دوست دارید پیری عالی را تجربه کنید و چند فرزند زیبا داشته باشید، باید روی سلیقه خط بکشید. لباس‌های باکسر یا پادار به دلیل گردش هوای بیشتر برای مردان مناسب‌تر هستند، این نوع از لباس زیر را می‌توانید با شلوارهای پارچه‌ای و گشاد استفاده کنید. البته این به معنای عدم استفاده از سایر انواع لباس زیر نیست و برای جذابیت جنسی هرازگاهی باید مدل لباس زیر خود را تغییر دهید. اگر شما مردی بسیار فعال هستید و در شرایطی قرار دارید که تحرک شما زیاد است، بریف‌ها و ترانک‌ها چنین امکانی را به شما می‌دهند، از این نوع لباس زیر مردانه علاوه بر ورزش می‌توان در کنار شلوارهای جین، چسبان، شلوارک‌ها و اسکینی‌ها استفاده کرد. به هر حال انتخاب با خود شما است. البته مسئله مهم‌تر در انتخاب لباس زیر زیر پوش می‌باشد که خیلی مهمتر از شورت می‌باشد و نباید از آن غافل بود.

  بهترین لباس زیر مردانه برای ورزش

دو مرد که لباس زیر پنبه ای به تن دارندبرای پاسخ دادن به این سؤال باید جنس الیاف لباس زیر را مد نظر قرار دهید. لباس زیری که برای ورزش انتخاب می‌شود، باید از لحاظ جذب عرق عالی باشد و سبب ایجاد حساسیت نشود. از طرف دیگر انواع لباس‌های زیر را امتحان کنید تا راحت‌ترین را بیابید. شما در هنگام ورزش اغلب لباس‌های زیر را بدون لباس دیگری می‌پوشید، بنابراین باید کیفیت دوخت و جنس آن را مد نظر قرار دهید. در این مورد نیز انتخاب با خود شما است، که پادار یا لباس‌های زیر ترکیبی مثل باکسر بریف را بپوشید. لباس زیر مردانه اگر به درست انتخاب شود، استایل شما را متحول خواهد کرد. برای فعالیت‌های ورزشی انتخاب لباس زیرهای تنگ و گن‌ها اصلاً مناسب نیست و فقط جلوی تحرک شما را می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه شورت مردانه مراجعه کنید.

  تنوع در انتخاب لباس زیر مردانه

3 مرد که لباس زیر آنتی باکتریال به تن دارندخانم‌ها و آقایان همواره تحت تأثیر رسانه‌ها هستند و دوست دارند همسرانشان در رابطه مثل سوپراستارهای پورن باشند. برای خانم‌ها مطلوب نیست، همسرشان مداوم یک رنگ یا یک مدل لباس زیر مردانه بپوشند. عکس این قضیه برای آقایان نیز صادق و حتی مهمتر است. داشتن تنوع در رابطه جنسی امری مهم است و لباس زیر نیز از ابزارهایی است که در این راه می‌تواند به شما کمک کند. هیچکس از تأثیر رنگ‌ها بر نشاط نا آگاه نیست، پس با یک انتخاب تیزبینانه و متفاوت همسرتان را غافلگیر کنید. اگر خجالت می‌کشید که لباس زیرهای فانتزی و لامبادا را امتحان کنید، خرید اینترنتی را تجربه کنید. اینکه همواره انتظار داشته باشید خانم‌ها لباس جذاب بپوشند و خودتان یکبار هم مدل شورت باکسرتان را عوض نکنید، کمی غیر منصفانه است!

  نکات بهداشتی لباس زیر مردانه

کشویی که در آن لباس زیر های آنتی باکتریال قرار داردسعی کنید لباس زیر مردانه خود را تمیز نگه دارید و هر روز آن را بشوید. در سرکار یا حالت‌های که از فعالیت‌های بالایی برخوردارید، کماندو نباشید و لباس زیر را نشسته استفاده نکنید. لباس زیر ورزش باید پس از هر تمرین شسته شود. اگر کماندو می‌شوید از شلوارهای کتان که آب منی و شوره عرق را نشان می‌دهند، بپرهیزید. جنس لباس زیر را از الیاف پنبه و پلی استر با جذب بالا انتخاب کنید. فراموش نکنید، لباس زیر شما کلونی عفونت‌ها است. خانم‌ها به دلیل حساسیت بیشتر به عفونت‌ها باید بیشتر از آقایون در تمیز بودن آن بکوشند. عدم تمیز کردن لباس زیر به صورت روزانه می‌تواند سبب بثورات و خارش‌های پوستی شود. برای ضدعفونی شدن لباس زیر به صورت کامل آن را در نور خورشید خشک کنید و در صورت امکان با دست بشوید تا بیشتر عمر کند. همچنین استفاده از لباس زیرهای آنتی باکتریال بسیار در این زمینه به شما و سلامتتان کمک خواهد کرد.

  جنس الیاف لباس زیر مردانه

چند مدل و طرح و رنگ شورت پنبه ای پنبه بهترین جنس و ارزانترین نوع الیاف برای لباس زیر مردانه است و تا سال‌ها نیز اینگونه خواهد ماند. پارچه‌های پنبه‌ای رطوبت را به خوبی جذب می‌کنند و بارها قابل شستشو هستند. این نکات باعث شده است تا پنبه به عنوان متداول‌ترین الیاف در ساخت لباس‌های زیر به کار رود. لباس‌های زیر نخی با گردش هوای عالی و بی نظیری که دارند، امکان عفونت را کاهش داده و به شما در حرکت کردن آزادی بیشتری می‌دهند. سعی کنید لباس زیر از الیاف طبیعی تهیه کنید و به سراغ لباس زیر با الیاف پلاستیکی نروید. البته برای ورزش و موقعیت‌های که لباس زیر به تنهایی پوشیده می‌شود، بهتر است اندکی پس انداز کنید و لباس زیر از الیاف گران‌تر مثلاً ابریشم یا پارچه‌های نانو ضد تعریق تهیه کنید.

  رابطه لباس زیر مردانه با سلامتی

مردی در حال نگاه کردن به شورت پنبه ای خودپنبه بهترین جنس و ارزانترین نوع الیاف برای لباس زیر مردانه است و تا سال‌ها نیز اینگونه خواهد ماند. پارچه‌های پنبه‌ای رطوبت را به خوبی جذب می‌کنند و بارها قابل شستشو هستند. این نکات باعث شده است تا پنبه به عنوان متداول‌ترین الیاف در ساخت لباس‌های زیر به کار رود. لباس‌های زیر نخی با گردش هوای عالی و بی نظیری که دارند، امکان عفونت را کاهش داده و به شما در حرکت کردن آزادی بیشتری می‌دهند. سعی کنید لباس زیر از الیاف طبیعی تهیه کنید و به سراغ لباس زیر با الیاف پلاستیکی نروید. البته برای ورزش و موقعیت‌های که لباس زیر به تنهایی پوشیده می‌شود، بهتر است اندکی پس انداز کنید و لباس زیر از الیاف گران‌تر مثلاً ابریشم یا پارچه‌های نانو ضد تعریق تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید لباس زیر آنتی باکتریال مراجعه کنید.

  لباس زیر مردانه و راحتی

مردی که شورت آنتی باکتریال به پا داردلباس زیر برای شما آسایش و راحتی را به ارمغان می‌آورد. شما اگر کماندو شوید همواره باید نگران ترکیدن پاچه شلوارتان باشید. برخی کارها اختیاری نیست مثل عرق کردن و آزاد شدن آب منی که برخی از رژیم‌های غذایی و فعالیت‌ها این دو را نیز بیشتر می‌کند. لباس زیر مردانه با پوشش کامل بر روی این اتفاقات نامطلوب سبب راحتی شما می‌شود. لباس زیر با افزایش طول عمر سایر لباس‌ها و کاهش نیاز به شستن آن‌ها راحتی را برایتان فراهم می‌کند. البته همه چیز به خود شما بستگی دارد و برای فردی که به کماندو بودن عادت کرده است، لباس زیر راحت نخواهد بود.

  رابطه اعتماد به نفس و لباس زیر مردانه

دو مرد که شورت پادار پنبه ای به پا دارندمردان دوست دارند در برابر همسرانشان جذاب و قدرتمند به نظر برسند، که لباس زیر مردانه چنین امکانی را برای مردان فراهم می‌کنند. نپوشیدن لباس زیر باعث می‌شود لباس‌های رویی شما بوی بدی بدهند و لکه دار شوند، این مسئله بر میزان اعتماد به نفس شما در جامعه تأثیر می‌گذارد. علاوه بر تأثیر این مطلب روی خودتان، این مسئله روی اطرافیانتان نیز تأثیر می‌گذارد. برای مثال می گوییم اگر شما به مصاحبه بروید، و بوی بدی بدهید احتمال استخدام شما به شدت کاهش می‌یابد. لباس زیر بر استایل شما تأثیر می‌گذارد. بهتر است، در انتخاب این لباس دقت زیادی به خرج دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)