زیرپوش نیم استین

زیرپوش مردانه نیم آستین کلاسیک

زیرپوش‌ مردانه بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مهم هستند. اگر در زمان خرید نسبت به جنس و مدل زیرپوش‌تان دقت لازم را انجام بدهید، ایستایی و فرم لباس اصلی‌تان بهتر و زیباتر می‌باشد. اصولا لباس های زیر چون دیده نمی‌شوند و در معرض دید نیستند به آنها اهمیت داده نمی‌شود. ولی باید دقت کنید که این دسته از پوشاک بسیار بااهمیت و برای سلامتی پوست افراد نقش بسزایی دارند.

انواع زیرپوش نیم آستین کیان تن پوش از نظر جنس پارچه:

  1. زیرپوش نیم آستین کلاسیک مردانه پنبه

در نوع لباس زیر مردانه پنبه از الیاف پنبه ارگانیک آنتی باکتریال استفاده شده که این نوع الیاف از بهترین الیاف برای تولید لباس زیر مردانه است. در صورتی که از جنس پنبه‌ای استفاده می کنید حتما مطلب مربوط به پنبه را مطالعه کنید.

واضح است که بهترین زیرپوش‌ها، زیرپوش‌های مردانه نخی (پنبه ای) می‌باشند. این زیرپوش‌ها باعث می‌ شوند که حداکثر جذب عرق را داشته باشند و امکان باقی‌ماندن رطوبت عرق و ایجاد ناراحتی‌ و حساسیت پوستی را به حداقل برسانند. باقی ماندن رطوبت عرق روی پوست می‌تواند باعث ایجاد برخی از انواع قارچ‌های پوستی می شود. انتخاب درست زیرپوش مردانه می‌تواند در احساس راحتی روزانه هر فرد موثر واقع شود. زیرا زیرپوش نامناسب فرد را در طول روز کلافه و خسته می‌کند. زیرپوش‌ها به عنوان عرق‌گیر و جذب رطوبت بدن استفاده می‌شوند.

رنگرزی:

زیرپوش مردانه
Jet dyeing machine

 

در رنگرزی لباس زیر های کیان تن پوش (زیرپوش و شورت) نهایت دقت و کیفیت صورت گرفته تا محصولی بدون حساسیت، کاملا بهداشتی و سازگار با هر نوع پوستی تولید تا به دست شما مصرف کنندگان عزیز برسد.رنگهای بکار رفته در لباس زیر های کیان تن پوش از بهترین رنگهای اروپایی با بالاترین استانداردهای جهانی و کاملا بهداشتی و ضد حساسیت و با ثبات و شفافیت بالا می باشد. علت دقت کیان تن پوش به این مسئله، اهمیت آن به سلامت و بهداشت فردی و سلامت جامعه می باشد زیرا رنگهای بی کیفیت می تواند باعث آلرژی، حساسیت و بیماری های پوستی در فرد نماید.

رنگ بندی در کیان تن پوش :

استاندارد لباس زیر ها از دیر باز رنگ سفید بوده است اما با توجه به گسترش علایق مصرف کنندگان عزیز کیان تن پوش این محصول با رنگهای سفید، آبی فیروزه ای، زرد، آبی، مشکی، قرمز، سورمه ای،… و بسیاری رنگ های دیگر که متناسب با فصل و رنگ های سال می باشند تولید میشود که می توان متناسب با رنگ لباس هایتان رنگ مورد نیازتون را بپوشید و دغدغه دیده شدن آن را از زیر لباستان را نداشته باشید.

 

انواع مدل های زیرپوش نیم آستین :

  1. زیرپوش نیم آستین کلاسیک

  2. زیرپوش نیم آستین یقه ۷

  3. زیرپوش نیم آستین یقه گرد(یقه کراواتی)

  4. زیرپوش نیم آستین یقه اسپورتی

از دیرباز تاکنون در کیان تن پوش، زیرپوش مردانه نیم آستین  به صورت کلاسیک تولید می‌شده است ولی با احساس نیاز جامعه به زودی از یقه های گرد (کراواتی) و یقه هفت نیز رونمایی می شود. جالب است بدانید که استقبال بالا از کلاسیک در ایران، به عادت ایرانیان برای باز گذاشتن یقه پیراهن و استفاده نکردن از کروات برمی گردد.

سایز بندی :

این زیرپوشها در سایزهای M/L/XL/2XL/3XL موجود می باشد. این نوع لباس زیر مردانه با داشتن نیم آستین گزینه خوبی برای پیراهنهای آستین بلند و مجلسی است تا لکه‌های عرق بر روی لباس مشخص نشود. اگر گزینه راحتی و خنکی زیرپوش برایتان مهم است حتما از زیرپوش نیم آستین کلاسیک پنبه استفاده کنید.

در اینجا ممکن است سوالی برایتان مطرح شود که چه زیرپوشی استفاده کنیم، نیم آستین یا رکابی؟

درپاسخ باید گفت انتخاب نوع زیرپوش مردانه رکابی یا نیم آستین‌، به خود فرد بستگی دارد. برای افرادی که تعریق زیر بغلشان خیلی زیاد است، زیرپوش‌های نیم آستین‌ مناسب‌تر است زیرا آستین زیرپوش مقداری از این تعریق را جذب می‌کند. اما اگر تعریق زیر بغل زیاد نیست،‌ می‌توان بدون دغدغه از زیرپوش‌های رکابی استفاده کرد.

در شستشوی لباس زیر مردانه باید دقت کنید و آن را طبق دستور العمل های ذکر شده در بسته بندی محصول شسته شود چنانچه تمایل به خواندن دستورالعمل شستشو دارید میتوانید مهمترین نکات شستشوی لباس زیر(شورت و زیرپوش و …) را مطالعه نمایید.

نکات مهم در شستشو لباس زیر مردانه :

– شستشو در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد

– خشک کردن لباس زیر، زیر نور آفتاب

– در صورت عدم دسترسی به آفتاب، استفاده از اتو

– عدم شستشو با دیگر لباس‌ها

– عدم شستشو با لباس‌های رنگی

– عدم چلاندن لباس زیر، جهت حفظ دوام دوخت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه لباس زیر مردانه مراجعه کنید.

 

بهترین خرید از فروشگاه اینترنتی کیان تن پوش (لباس‌زیر مردانه، شورت مردانه، زیرپوش مردانه، …) را تجربه کنید.

www.kiantp.com

زیرپوش نیم آستین کلاسیک مردانه ساده پنبه
زیرپوش نیم آستین کلاسیک مردانه ساده پنبه
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)