فروش لباس زیر عمده

پخش و فروش لباس زیر عمده در کیان تن پوش

مجموعه تولیدی کیان تن پوش به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش لباس زیر در تهران از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن سه ده تجربه یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لباس زیر مردانه و پسرانه است. این شرکت با تولید انواع لباس زیر شامل رکابی، تیشرت و شورت مردانه خوش درخشیده است. مجموعه کیان تن پوش با بهره گیری از دانش جوانان ایرانی موفق به تولید زیر پوش‌های نانو آنتی باکتریال بر پایه نانو ذرات اکسید روی شده است. فروش لباس زیرهای عمده با مقطوع‌ترین قیمت یکی از امکانات مجموعه کیان تن پوش است و تمام فروشندگان می‌توانند از طریق سایت کیان تن پوش و یا تماس با قسمت پشتیبانی سایت ثبت سفارش کنند. پرسنل این مجموعه در قسمت پشتیبانی آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ی شما هستند.

کیفیت محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش با ارائه خدمات فروش لباس زیر عمده و تک در تلاش است، تا یک برند قابل قبول از صنعت نساجی ایران را وارد بازار کند. جنس محصولات این شرکت از جنس بهترین پنبه طبیعی است. الیاف پنبه پس از طی کردن مراحل چهارگانه شامل ریسندگی به روش رینگ، شانه خوردن، کامفور کامپکت و رنگرزی با ماشین‌های مایر در نانو مواد روی وارد مراحل دوخت می‌شود. مجموعه کیان تن پوش دارای طراحان زبده و خیاطان ماهری است که دوخت و برش پارچه‌ها را با توجه به نیاز روز انجام می‌دهند. پارچه‌ها با دقت کامل و چند دور دوخته شده و کنترل کیفی می‌شود. محصولات همگی دارای گارانتی و امکان عودت کالا است و خریداران می‌توانند، در صورت کوچکترین زدگی در کار یا شکاف لباس را عودت و مبلغ را به صورت کامل بازپس گیرند. خدمات فروش عمده در کیان تن پوش با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. این شرکت برای رضایت خاطر مشتریان خدمات پس از فروش لباس زیر و تکی را نیز ارائه می‌کند و شما می‌توانید سفارش خود را در هر مرحله‌ای از ارسال پیگیری و در صورت تغییر نظر عودت کنید.

 

 

انواع محصولات کیان تن پوش و فروش لباس زیر عمده

کیان تن پوش به عنوان یکی از واحدهای پخش و فروش لباس زیر بصورت عمده دارای محصولات متنوعی هست. محصولات این شرکت مخصوص آقایان هست و شامل تمام انواع زیر پوش و شورت مردانه و پسرانه هست. محصولات این شرکت در دسته زیر پوش‌ها شامل انواع رکابی، تیشرت، نیم آستین، تنک تاپ هست و در مورد شورت‌ها شامل پادار یا بوکسر، نیم پا یا اسلیپ و انواع لامبادا هست. مردان و پسرانی که از خرید مستقیم لباس‌های زیر خوششان نمی‌آید، می‌توانند از طریق سایت کیان تن پوش خرید کنند. ما علاوه بر فروش عمده لباس زیر، تک فروشی هم داریم. محصولات ما دارای تنوع رنگ و سایز هست و شما با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانید به خواسته‌ی خود برسید.

 

 

شرایط نگهداری از محصولات

محصولات کیان تن پوش از بهترین پنبه ارگانیک ساخته شده‌اند. شما می‌توانید، چندین بار محصولات این شرکت را شستشو کرده و استفاده کنید. محصولات کیان تن پوش دارای عمر بالایی هستند و پس از یکبار خرید مطمئن راضی به استفاده از خدمات فروش لباس زیر عمده ما و بسته‌های اقتصادی می‌شوید. لباس وسیله‌ای ظریف است و نحوه‌ی نگهداری آن می‌تواند، بر روی عمر لباس تأثیر گذار باشد. مهم‌ترین نکته در نگهداری انواع لباس زیر شستشو در دمای کمتر از 40 درجه است. هنگام شستشو بهتر است لباس‌های زیر را محکم چنگ نزنید و محکم فشار ندهید، این کار باعث خراب شدن الیاف پنبه می‌شود. برای این که صد درصد مطمئن شوید محصولات ما از جنس پنبه است، آن‌ها را اتو بکشید تا کیفیت برای شما مشخص شود. کمترین قیمت فروش لباس زیر عمده را در کیان تن پوش ببینید.

 

 

دلایلی برای استفاده از محصولات کیان تن پوش

کیان تن پوش با ارائه خدمات فروش لباس زیر عمده در تلاش است، تا هزینه نهایی را برای مصرف کنندگان کاهش دهد. این کالا یک کالای کاملاً ایرانی است، از بهترین الیاف ارگانیک ساخته شده است. کیفیت محصولات کیان تن پوش در حد بالایی است. برای تولید آن از دانش و متد روز استفاده شده است. بیش از هزاران ایرانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند. الیاف این لباس‌ها با توجه به آب و هوای ایران ساخته شده و حساسیت زا نمی‌باشد. در زمستان راحت و گرم و در تابستان خنک هستند. این شرکت خدمات پس از فروش لباس زیر عمده و تکی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

 

 

مزایای محصولات و خدمات فروش لباس زیر عمده

کیان تن پوش یکی از بزرگترین واحدهای فعال در زمینه فروش لباس زیر عمده و تکی است. محصولات کیان تن پوش در نانو مواد رنگرزی می‌شوند و کاملاً آنتی باکتریال هستند. دومین مزیت این محصولات انجام فرایند کامپکت روی محصولات این شرکت و قابلیت مقاومت در برابر چروک شدن هست. سومین مزیت راحتی و داشتن ضخامت مناسب هست. آخرین مزیت که مهم‌ترین نیز هست طراحی بر اساس متد روز و سلایق کاربران هست. بسته بندی این محصولات کاملاً بهداشتی است. ما در تلاش هستیم تا بهترین را برای مشتریان خود به وجود آوریم. ما با فروش لباس زیر عمده و تکی تلاش می‌کنیم تا بازارهای داخلی را مدیریت و امکان اشتغال هزاران نفر را فراهم کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد البسه آنتی باکتریال می توانید به صفحه خرید لباس زیر آنتی باکتریالمراجعه کنید.

 

 

اهمیت خرید لباس زیر ایرانی کیان تن پوش

اگر برای یک بار از خدمات فروش لباس زیر عمده و تکی کیان تن پوش استفاده کنید، متوجه پایین بودن قیمت‌های ما خواهید شد. علی الرغم قیمت پایین کیان تن پوش یک محصول ایرانی است و تمام مراحل تولید از بافت پارچه تا برش و دوخت آن توسط نیروی کار ایرانی صورت می‌گیرد. سالانه حدود یازده میلیارد تومان ارز برای واردات لباس زیر از کشور خارج می‌شود، اگر این پول وارد چرخه اقتصادی خود کشور بشود، دیگر جوانان بیکار کمتری را خواهید دید. با یک نگاه تیز بینانه متوجه خواهید شد، خرید چنین محصولاتی از شرکت‌های ایرانی چرخه اقتصادی کشور را به گردش می‌اندازد. در ضمن محصولات ایرانی با کیفیت‌تر از محصولات خارجی هستند و به جای الیاف بازیافتی و پلاستیکی از الیاف پنبه در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

 

 

پکیج‌های اقتصادی کیان تن پوش

ما در کیان تن پوش با فروش پکیج‌های اقتصادی در تلاش هستیم، تا با مقطوع‌ترین قیمت، لباس‌های زیر را به دست مصرف کنندگان برسانیم. ما آماده اخذ قرارداد با فروشندگان لباس در سراسر ایران هستیم. ما با ارائه مطمئن‌ترین خدمات پس از فروش در تلاش هستیم تا رضایت صد درصدی مشتریان را به دست آوریم. ما برای فروشندگانی که اقدام به اخذ قراردادهای دائم و پیش خرید لباس زیر کنند، تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌کنیم.

کیان تن پوش و مد

کیان تن پوش همواره با توجه به مد روز حرکت کرده و برای ارائه خدمات فروش لباس زیر مردانه با توجه به خواست و سلیقه مشتریان دست به طراحی می زند. در این شرکت طراحان مجربی مشغول به طراحی انواع لباس‌های زیر هستند و این افراد خود دنبال کننده تغییرات جهان مد در زمینه انواع لباس‌های زیر می‌باشند. محصولات این شرکت بسیار زیبا و با دوام هستند و نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. ایستادگی در بازار آنهم به مدت سی سال یک دستاورد بزرگ و بیانگر توجه این شرکت به سلایق روز هست.

خدمات فروش لباس زیر عمده در کیان تن پوش

کیان تن پوش به عنوان یکی از واحدهای پخش و فروش لباس زیر، خدمات فروش متعددی را به کاربران عرضه می‌کند. از جمله خدمات پس از فروش این تولیدی می‌توان به ارسال رایگان، ضمانت کیفی کالا، ارائه گارانتی، پشتیبانی و پیگیری سفارشات اشاره کرد. تمام سفارشات در کمترین زمان ممکن تحویل می‌شود. ما محصولات خود را ضمانت می‌کنیم و اگر شما بدون هیچ علتی دست به عودت کالا بزنید، کیان تن پوش باز هم پول شما را باز پرداخت خواهد کرد. تمام خدمات فروش در بستری امن ارائه می‌شوند و ما در حفاظت از اطلاعات و حساب‌های مالی مشتریان تمام تلاش خود را می‌کنیم.

کیان تن پوش و سلامتی

کیان تن پوش همواره در تلاش است، تا محصولاتی با کیفیت و بهداشتی ارائه کند. این شرکت یکی از اولین شرکت‌های ایرانی است که به استفاده از فناوری نانو در صنایع نساجی پرداخته و موفق به تولید لباس‌های زیر بدون بو شده است. تمام محصولات این شرکت به صورت اتوماتیک بسته بندی می‌شوند. تمام فرایند تولید از شستشوی الیاف تا دوخت در شرایطی کاملاً بهداشتی صورت می‌گیرد و رنگ سفید بیشتر محصولات این شرکت بیانگر همین مسئله است. محصولات ما صد درصد پنبه هستند و پنبه یکی از الیاف طبیعی است که آلرژی زا نمی‌باشد. با اطمینان کامل از سلامت محصولات ما از خدمات فروش لباس زیر عمده کیان تن پوش استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)