تشخیص سایز لباس زیر

موضوع این مقاله ما به تشخیص سایز لباس زیر اختصاص یافته است. همان طور که می دانید لباس زیر یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین انواع لباس مورد استفاده تمام افراد در هر گروه سنی و جنسی است و استفاده از آن هیچ محدوده سنی و جنسی ندارد. لذا انتخاب سایز لباس زیر برای تمام افراد بسیار مهم است.

از آنجایی که این نوع لباس‌ها در تماس مستقیم با پوست بدن هستند لذا سایز آن و در واقع متناسب بودن سایز آن با بدن برای تمام افراد بسیار مهم است. چرا که افراد تمایل دارند با پوشیدن لباس زیر احساس راحتی داشته باشند. این مساله سبب شد که ما موضوع این مقاله خود را به تشخیص سایز لباس زیر اختصاص دهیم. از این رو اگر شما نیز با پوشیدن لباس زیرهای غیر اندازه بدن خود مشکل دارید و به دنبال راهی هستید تا بتوانید لباس زیر مناسب سایز خود را انتخاب کنید می‌توانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

 

مناسب‌ترین سایز لباس زیر

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم لباس زیرها نقش مهمی در بدن ایا می‌کنند و در واقع بهداشت بدن با پوشیدن این لباس‌ها تأمین می‌شود. لذا انتخاب مناسب‌ترین سایز لباس زیر چه در خانم‌ها و چه در آقایان و حتی در کودکان بسیار حائز اهمیت است. شاخصه‌ها و فاکتورهای مختلفی تعیین کننده یک لباس زیر مناسب هستند که سایز لباس زیر یکی از مهم‌ترین این فاکتورها است. در واقع شما در هنگام خرید لباس زیر علاوه بر اینکه باید به جنس آن بسیار توجه داشته باشید باید در تشخیص سایر لباس زیر مناسب خود دقت زیادی داشته باشید.

از این رو می‌توان گفت به دلیل این که این نوع لباس‌ها در تماس مستقیم با پوست هستند و در صوررت پوشیدن لباس زیر غیر استاندارد سبب می‌شود که انواع بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی و التهابات و خارش و سوزش و قارچ‌ها در بدن شخص ایجاد شود لذا رعایت و در نظر گرفتن استانداردهای لباس زیر در زمان خرید آن بسیار مهم است که یکی از این استانداردها تشخیص سایز لباس زیر خود می‌باشد.

حال که با اهمیت این موضوع آشنا شدیم در ادامه به نحوه تشخیص سایز لباس زیر می‌پردازیم. از این رو اگر تمایل دارید که نحوه تشخیص سایز لباس زیر را بیاموزد و لباس زیرهایی متناسب با سایز بدن خود انتخاب و خریداری کنید می‌توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

نحوه تشخیص سایز لباس زیر

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم یکی از فاکتورها و شاخصه‌های اصلی یک لباس زیر ایده آل و استاندارد، سایز لباس زیر است. در واقع برای اینکه یک لباس زیر مناسب انتخاب کنید و در زمان استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید این است که بتوانید سایز لباس زیر خود را تشخیص دهید و متناسب با بدن خود لباس زیر مناسب خود را انتخاب کنید.

در واقع سایز لباس زیر به گونه‌ای است که از یک کشور به کشوری دیگر و حتی از برندی به برند دیگر متفاوت است. یعنی هر کشور و برندی لباس زیر با سایز متناسب و خاص خود را دارد. از این رو این مساله سبب می‌شود که افراد در زمان خرید لباس زیر دچار سردرگمی شوند. این مسال در زمان خرید اینترنتی بیشتر دردساز می‌شود و یا حتی افرادی که به دوستان خود در خارج از کشور زندگی می‌کنند و یا قصد سفر به کشوری دیگر دارند و می‌خواهند سفارش لباس زیر دهند کمی گیج کننده می‌شود.

از این رو ما در این مطلب نحوه تشخیص سایز لباس زیرها را توضیح می‌دهیم تا بتوانید بر اساس این توضیحات و راهنمایی‌ها بتوانید بهترین و فیت ترین و مناسب‌ترین سایز لباس زیر خود را انتخاب کنید.

 

 

چگونه مناسب‌ترین سایز لباس زیر خود را تشخیص دهیم؟

همان طور که تا اینجای مقاله توضیح دادیم دریافتیم که لباس زیر از مهم‌ترین لباس‌های هر شخصی بشمار می‌رود و در زمان خرید آن باید برخی از فاکتورها در جهت انتخاب یک لباس زیر استاندارد در نظر گرفت و رعایت کرد که یکی از این شاخصه‌ها و فاکتورها سایز لباس زیر است. همان طور که می دانید لباس زیرها به دو صورت لباس زیر مردانه و لباس زیر زنانه تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

لذا می‌توان گفت که سایز لباس زیر این دو گروه نیز با هم متفاوت است.

 

 

نحوه تشخیص سایز لباس زیرهای زنانه

لباس زیرها از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پوشاک خانم‌ها بشمار می‌روند و بسیاری از خانم‌ها در زمان خرید این نوع لباس دچار سردرگمی می‌شوند. چرا که نمی‌توانند سایز لباس زیر مناسب خود را تشخیص دهند. در واقع می‌توان گفت که انتخاب و تشخیص سایز لباس زیرهای زنانه بسیار سخت‌تر از انتخاب و نوع مردانه است. چرا که معمولاً خانم‌ها دارای سایز بالا تنه و پایین تنه متفاوتی هستند و این مساله سبب می‌شود که تشخیص سایز لباس زیر زنانه فیت و مناسب برای آن‌ها کمی سخت و دشوار باشد.

یکی از مهم‌ترین لباس زیرهای خانم‌ها سوتین یا همان سینه بند است و بسیاری از خانم‌ها سایز دقیق سوتین خود را نمی‌دانند. یا به دلیل وجود تنوع بسیار سایزبندی‌های این نوع لباس زیر از آن مطلع نیستند. همان طور که گفتیم هر کشوری سایز لباس زیر مخصوص خود را دارد که در خصوص سایز سوتین می‌توان گفت که معمولاً با عدد و یا یک حرف لاتین مشخص شده است.

در واقع عددی که سینه بند یا همان سوتین درج شده است نشان دهنده اندازه نوار دور کمر است همچنین گفتیم که حروف لاتینی نیز در این نوع لباس زیرها درج شده است که این حروف بزرگ لاتین نشان دهنده حجم سینه است. حال با این اعداد و حروف چگونه سایز لباس زیر خود را تشخیص دهیم؟ از آنجایی که خانم‌ها در فاصله بین سینه‌ها و شکل سینه و همچنین حجم آن متفاوت هستند و همچنین امکان دارد که در برخی خانم‌ها حجم سینه در پایین بیشتر باشد و یا یا در بالا و یا حتی در دو طرف سینه دارای حجم زیادی باشند لذا این مسائل سبب می‌شود که تشخیص سایز سوتین برای خانم‌ها بسیار حائز اهمیت باشد.

 

 

در واقع سه فاکتور تعیین کننده در تشخیص سایز سوتین در خانم‌ها می‌باشد. اندازه نوار، اندازه دور سینه و اندازه حجم فنجان یا همان کاپ.

اندازه نوار یا نوار زیر سینه در واقع عددی است که اندازه دور سینه را مشخص می‌کند. لذا در این قسمت لازم به ذکر است که بدانید اگر سایز شما میان دو سایز قرار داشت لباس زیر با سایز بالاتر را انتخاب کنید.

اندازه دور سینه همان محیط دایره‌ای روی سینه‌ها است و در صورتی می‌توان دقیق این اندازه را به دست آورد که دست‌ها دقیقاً در کنار بدن فرد باشد.

اندازه حجم فنجان یا همان کاپ نیز اختلاف اندازه میان نوار و اندازه سینه است. از این رو خانم‌ها با دقت به این موارد می‌توانند مناسب‌ترین سایز لباس زیر خود را تشخیص دهند.

نحوه تشخیص سایز لباس زیر مردانه

لباس زیر یکی از مهم‌ترین لباس‌های مردان است که از نظر بهداشت و نظافت و راحتی برای اقایان بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر جنس، تشخیص سایز لباس زیرهای مردانه نیز برای داشتن یک لباس زیر راحت بسیار مهم است که بسیاری از اقایان برای انتخاب و خرید لباس زیری که با آن احساس راحتی داشته باشند دچار سردرگمی و مشکل می‌شوند.

همان طور که می دانید لباس زیرها از جنبه‌های مختلفی اعم از جنس و مدل و نوع و راحتی بسیار با اهمیت هستند که در این قسمت هدف تشخیص سایز لباس زیر است. در واقع توجه به سایز و اندازه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که آقایان در زمان خرید این نوع لباس‌ها باید به آن دقت زیادی داشته باشند. لباس زیر اقایان انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شورت و زیرپوش و رکابی و شورت‌های ورزشی و.. اشاره نمود.

در واقع راحتی لباس زیر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکات در زمان خرید لباس زیر مردانه است که این امر فقط و فقط با خرید یک لباس زیر با سایز مناسب فراهم می‌شود. لذا می‌توان گفت که سایز و اندازه لباس زیر مردانه یکی از کلیدی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر راحتی و همخوانی و هماهنگی این نوع لباس‌ها با بدن است. همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم سایز لباس زیرها در هر کشوری و هر شرکنی متفاوت است و این موضوع برای لباس زیر آقایان نیز صدق می‌کند.

ولی با این حال رایج‌ترین و متداول‌ترین سایزبندی که برای لباس زیر مردانه وجود دارد سایزهای S (Small)، L(Large)، M (Medium است. که سایز small برای دور کمرهای 71 تا 77، medium برای دور کمرهای 81 تا 87 و سایز large برای دور کمرهای 91 تا 97 می‌باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
‫0/5 ‫(0 نظر)